babysim i malmö?
Hej,
jag är nyinflyttad i malmö och har en 3 månaders bebis. är det någon som har förslag på nått badhus där de har babysim. jag bor i centrum.
tacksam för svar!
Hej,
jag är nyinflyttad i malmö och har en 3 månaders bebis. är det någon som har förslag på nått badhus där de har babysim. jag bor i centrum.
tacksam för svar!
de har på rund och sund men de är dyra och startar bara sina klasser ett par gåmger om året. annars har jag hört att oxie ska ha!
Friskis och svettis har babysim!
Swimmix har också babysim
swimmix.se
Hakar på och frågar om någon har personliga erfarenheter av dessa babysimställen? Rund & Sund gick jag på och vattengympade som gravid och gillade det jättemycket (utom att det var KALLT i omklädningsrummet och dåligt med duschar) men Swimmix är ju medlemmar av Svenska Babysimförbundet... Det kanske är bättre?
Gick på swimmix med min dotter, helt ok fast dyra. Störde mig dock på att grupperna avlöste varann direkt, inga pauser emellan så av 30 minuters lektion gick rätt mycket tid åt att byta av och pricka av vem som var där.
vi gick på rund och sund. Rekommenderar de varmt. Sonen var sjuk flertal ggr, vilket vi kunde ta igen på andra tillfällen. Tycker om swimmix miljön. Helt klart anpassat för babysim. Oxie är ok men bassängen är för låg. Min nästa babysim kommer troligtvis att bli på swimmix. Men jag skulle nog rekommendera dig att besöka dessa ställen för att själv bilda dig en uppfattning. Oxie har babysim på måndagar, Swimmix alla dagar och rund och sund efter schema. Jag kan tillägga att du kan fortfarande få stor utbyte av swimmix även om du går på andra nämnda ställena. De har öppet på fredag förmiddagar för bebisar/barn. Många som kommer dit och simmar, där du kan få idéer till simtag/hållning.