• Dexxi

Frusen i tidig graviditet...nån mer?

Jag är i v.6 och jag fryser så jag håller på att gå sönder...värst är det på kvällarna då jag har både strumpor, yllesockar, myskläder, stickad tröja och filtar på mig och ändå så fryser jag. Igår tog det över 2 timmar att somna och fick kura mig fast på min varma kille för att ens ha en chans!

Läst i en del gamla trådar att många frusit....men de är skriva vintertid.
    Nån mer som tokfryser nu på sommaren??
    Nån som vet vad det beror på? Nån brist eller är det bara så?

• Svar på tråden Frusen i tidig graviditet...nån mer?
  • devega

jag tokfrös mig igenom de tre första månaderna och jag är vanligtvis ganska varm av mig. håll ut, det går nog över.

• LexyS

Jag fryser också konstant... I natt sov jag i byxor, tröja, lång morgonrock och med DUBBLA dun-täcken.. Är också vanligtvis väldigt varmblodad men tror det går över snart. Har dock inte en aning om varför det är så? Någon som vet?

• Dexxi

Skönt man inte är ensam iaf!

LexyS: Vilken vecka är du i?

Jag hoppas med det lugnar sig snart...

• chockoladpudding

här har ni en som va jätte varm första veckan efter plusset men nu har jag börjat frysa jätte mkt jag med...lägger mig med så mkt kläder och täcken på att jag sen vaknar mitt i natten helt svettig i nacken....

Hmmm undrar om det e ngt som ej står rätt till...

• Xemma74

Japp! Det börjar kännas bättre nu (v.10). Men på mitt jobb har jag fullt pådrag på elementet, vinterjakca och en el-björn som står och sprutar värme. Jag har varit så frusen att det gör ont i huden.

• LexyS

Dexxi: Jag är i vecka 9...

Känns nästan som höst redan och hade gärna värmt upp mig och magen några dagar på stranden.

• Lundby87

Japp men det har nu övergått till att jag är super varm hela tiden jobbigt.

• Dexxi

Ja en solig strand hade vart underbart! Eller ett hett bad...vi har bara dusch hemma men jag ska köpa ett badkar i höst förhoppningsvis...fortsätter det såhär så får jag nog snabba på den processen lite!!

Ska nog föreslå att vi ska åka till badhuset på vuxenkvällen nästa vecka...de har en het tempererad bassäng som man bara kan ligga och guppa i! Mmmmm!

• smilla 1

här är en till.... jag är vanligtvis jättevarm av mej.. men nu fryser jag hela tiden!! går med fleeströjor och duntofflor på mej jämt!! när det var varmt ute och sambon gick i shorts.. så hade jag långbyxor! helt sjukt...

• snocke

Hej!
    Jag frös alltid dom första fyra månaderna. Nu är det som vanligt igen. Jobbigt att frysa!

Svar på tråden Frusen i tidig graviditet...nån mer?