• HeAVeN

Nån som har en Dammsugare Electrolux silencer?

Och kan nr på den för att inhandla dammsugarpåsar??

(¯`?¸·´¯) MÊ (¯`·¸?´¯)
  • Svar på tråden Nån som har en Dammsugare Electrolux silencer?
  • Axelpaxel

jag ska kila ut och kolla

• HeAVeN

OHHHHHHHH du är en ängel

Axelpaxel skrev 2007-07-26 20:37:21 följande:
    jag ska kila ut och kolla
    (¯`?¸·´¯) MÊ (¯`·¸?´¯)
  • Axelpaxel

s.bag heter den vi har, long performence. hittar inget nummer men jag hittade längst upp så står det E 205 B. Kan det vara det du vill ha?

• HeAVeN

Ja kanske *S*

Står ju inget på mina som jag har och nu finns det bara en påse kvar

Men det är bra att ha ett nr så kan jag kolla upp kanske, tack så mycket

(¯`?¸·´¯) MÊ (¯`·¸?´¯)
  • Kamikazee

Vänta, jag kan kolla!

• principisessan

har för mig att ellos sålde dessa dammsugarpåsar då jag köpte mina därifrån.. kolla på deras hemsida om de har dem kvar..

• Kamikazee

Jag har Swirl PH86, E82 VO75 står det på kartongen. Det är sådana där hepafilter med microporer som släpper ut minimalt med partiklar.

• HeAVeN

Åh, tror att det är dom jag haft förut!
    Tackar, vårt enda ställe som sålde påsar till just silencern "Elon" har lagt ner här istan
    Men jättesnällt för nu vet jag vilka jag ska ha

Kamikazee skrev 2007-07-26 20:49:56 följande:
    Jag har Swirl PH86, E82 VO75 står det på kartongen. Det är sådana där hepafilter med microporer som släpper ut minimalt med partiklar.
    (¯`?¸·´¯) MÊ (¯`·¸?´¯)
  • Kamikazee

Det var så lite Upptäckte att jag är tvungen att åka och handla mer dammsugarpåsar, jag med

• Kamikazee

Mariobella - de hade tyvärr inte microfilter.

• abnocto

Denna dammsugare har S-bag påsar. Det är en standardpåse som passar till massor av olika dammsugare coh finns lite överallt där dom säljer dammsugare, Siba, expert, Coop, ICA, On OFF, ÖB osv så det borde inte vara svårt att hitta.

• ACK

hmmmmmm.....numret på påsarna till våran ultra silencer är E100 (har jag för mig). De bör finnas på Konsum, ICA. På själva ytterpåsen står det ju till vilken modell påsen passar till

Svar på tråden Nån som har en Dammsugare Electrolux silencer?