Barnpool med bollar
Är det någon som vet vart man kan köpa en liten billig pool som man kan ha plastbollar i, som ett bollhav. Gärna en pool där 100st bollar inte ser för lite ut. Tänkte köpa till en 1-åring i present.
Är det någon som vet vart man kan köpa en liten billig pool som man kan ha plastbollar i, som ett bollhav. Gärna en pool där 100st bollar inte ser för lite ut. Tänkte köpa till en 1-åring i present.
Coop har små pooler av alla dess slag och BR...
Oki. Vet du på ett ungefär vad dem ligger på för pris?
Kommer inte ihåg just nu... Vi köpte att tält till dottern istället att han bollarna i. Flyger inte runt lika mycket :) Bollarna kostade 100 kr för 100 st på BR
Bara ett tips om du ger bort det i present att det är ok med föräldrarna för dom där bollarna hamnar ÖVERALLT =)
Finns en nalle puh pool m. rutchkana o bollar som ingår på coop...tror alltihop kostar 300kr..
Jsg vet att toys ´r us har sådanna.
Men priserna kommer jag inte riktigt ihåg.....
Hemsidan är inte så vass heller så där har man ingen hjälp dessvärre.
Såg ju för fasen på rusta oxå..en pool m. bollar som ingick, men det va nog typ 50 bollar så kanske komplettera med lite fler bollar?
BR har ju som sagt pooler oxå..
Ja, men lite ska dem väl ha å göra...
Nä, skämt å sido. Blir det för jobbigt så får dem väl slänga bort dem. Min barndomskompis, så vi känner varandra jättebra. Hon vågar nog säga det till mig i såna fall. Vill ju inte berätta innan vad hon ska få...
Tänkte på ett tält oxå, är det bättre? Annars tänkte jag att poolen va bra nu när det är sommar. Men den är ändå slut snart. Hon fyller inte förrän 16 aug. Tältet kanske är roligare då.
Vad kostar ett tält ungefär?
Bra att få lite tips. Det kan ju vara hälften av priset om man går i en annan affär, alltså inte en leksaksaffär. Inte för att några kronor hit lr dit spelar roll. Men roligare att få mer för pengarna...
Jag köpte en liten och enkel pool på ÖB, kostade bara 39 kronor. Så det är ett tips om du bestämmer dig för en pool.
Oj, det va inte dyrt. Får kolla på den då kanske...