• Cissela

Har ni börjat köpa höstkläder ännu?

Har ni börjat köpa höstkläder ännu eller ni tycker det är för tidigt? Jag har handlat en hel del men det känns så tidigt, hoppas ju att det är långt till hösten än så länge även om det känns nästan som höst redan nu!

Kommer inte riktigt ihåg från förra året men blev det inte rätt så utplockat i butikerna rätt så snabbt, typ mot slutet av augusti, början på september?

• Svar på tråden Har ni börjat köpa höstkläder ännu?
  • Anna 69

Nej har ej börjat köpa ännu men ska fixa det eftersom min son börjar dagis i September.

• milimina

jag har börjat sonen håller på att växa ur sin nuvarande storlek så det var lika bra. har även köpt vinterkläder när jag nu ändå håller på.

• boosten

Jepp. Jag älskar höstkläder! Och som du säger tar mycket slut tidigt.

• Pingumamman

Jag har handlat höstkläder

• Stargirl

Jep, har handlat en hel del höstkläder. Bara till barnen dock.

♥ L-01 ♥ S-03 ♥ M-07 ♥
  • Mamma2001

fniss,njae inte så mkt nån windstopper hit och dit från PoP etc men inget speciellt... brukar inte förbereda mej på kläder så långt i förväg. Köper det jag vill ha sen när det närmar sig

• Cissela

Det är kul att handla! Och härligt med nya årstider med nya klädbehov så man kan handla utan dåligt samvet... mer än jag som har barn med överfulla garderober?

• Trossens mamma
    Cissela skrev 2007-07-27 22:54:57 följande:
    Det är kul att handla! Och härligt med nya årstider med nya klädbehov så man kan handla utan dåligt samvet... mer än jag som har barn med överfulla garderober?
    Jo jag har åt dot´tern men snart kan jag rensa ur. Hon har vuxit multum
    Mamma till Lova och Alvin
  • mia1968

har börjat lite, en windstopper och ett par byxor och ett par tröjor, men jag hittar ingenting. Tycker inte att det finns nåt fint att köpa nu... ska avvakta till mitten av augusti... då borde det ha börjat komma in lite

• Jessica24

Nej, men jag har så smått börjat fundera på det.

♥ Victor 14/3-2006 ♥ +
  • Tindra Maria Rosanna

Jag bor i Kiruna så det är bäst att ha vinterkläder framme året om ...

• sulinajo

Ja jag har börjat, jag har blivit lite köpgalen nu när lillgubben ska börja dagis så här handlas det höstkläder hejvilt

• petramedVanessa030519

jag kollar i alla postorderkataloger som finns.
    men jag har inte handlat än

• petramedVanessa030519

jag funderar på att köpa regnkläder till barnen men jag vet inte om de behöver några.
    ja såpast mycket så jag behöver köpa.
    det är svårt att veta innan om de komemr att vara ute något i regnet o leka eller om vi bara är ute lite snabbt i regnet...

• prinsungen

Jaaa.....och mer lär det bli

Älskar dig Edwin
Svar på tråden Har ni börjat köpa höstkläder ännu?