• SandyL

Är det fri fraktkostnad på Kramfors lädersoffa (ikea)????

Vi ska köpa den soffan, läser på deras hemsida att om det är en beställningsvara e det fri fraktkostnad! Någon som vet om kramforslädersoffa är fri fraktkostnad på????

• Svar på tråden Är det fri fraktkostnad på Kramfors lädersoffa (ikea)????
  • jummie

Förmodligen så får du den fritt levererat om du är inne på varuhuset o beställer samt betalar.

• Mori

Japp, vi har en hemma Kika i galleriet om du vill.
    mvh Åsa

• Emmy83

Vi får hem en på tisdag. Det kostar 500 kr för leveransen.

• Mori
    Emmy83 skrev 2007-07-27 22:05:17 följande:
    Vi får hem en på tisdag. Det kostar 500 kr för leveransen.
    Vi köpte i kungens kurva, betalade ingenting efter som det är beställningsvara. Beställde ni annat också?
  • helenasthlm

Snygg soffa!! Men gardinerna i v-rummet är helt tokigt för korta....

Annars så fint.

Lika matta och sittpuffar som mig tihi...så fina.

• Mori
    helenasthlm skrev 2007-07-27 23:02:32 följande:
    Snygg soffa!! Men gardinerna i v-rummet är helt tokigt för korta....Annars så fint.Lika matta och sittpuffar som mig tihi...så fina.
    Gardinerna är hängsålänge gardiner, de andra är hos min mor för att bli fållade Får kika in i ditt galleri också
  • helenasthlm

Visst kika in...

Just nu har jag inga bilder från hemmet alls...de som syns i bakgrunden på vissa är från min mamma.

Jag ska uppdatera min pres med plus el vad det heter.

• helenasthlm

Hehe vi har lika granås stolar också...vi har bordet också och det är värdelöst tycker jag.

• Mori
    helenasthlm skrev 2007-07-28 10:10:46 följande:
    Hehe vi har lika granås stolar också...vi har bordet också och det är värdelöst tycker jag.
    Vi gav bort bordet, blev galen på att det inte gick att hålla rent under glasskivan, stolarna har sett sina bästa dagar ede med Nu ska vi dock köpa nya eftersom lilla Moa í ett ögonblick av blöjfrihet passade på att bajsa på en av stolarna, de går ju inte direkt att göra rent Såg att någon satt dit nya sitsar av trä, rätt snyggt. De som fick bordet av oss bytte glasskivan mot en i trä, blev jättefint!
  • Emmy83

Ja vi beställde lite annat också

• hannamiller

Vi har den oxå.. men Gillar den inte så mycket..
    Plus den är så tung.. Blää

• Mori
    hannamiller skrev 2007-07-31 15:54:07 följande:
    Vi har den oxå.. men Gillar den inte så mycket..Plus den är så tung.. Blää
    Den är supertung, killarna som kom och levererade vår soffa var mindre glada över att vi bodde tre trappor upp utan hiss Varför gillar du den inte?
Svar på tråden Är det fri fraktkostnad på Kramfors lädersoffa (ikea)????