• Pyff

Hur kan folk ta på sig de fula solglasögonen???

Alltså är det bara jag som tycker att sommarens mode på solglasögon är det fulaste jag nånsin skådat??? Jag skulle aldrig ta på mig dessa tefat som få ALLA se ut som flugor!!! Hur tänker man nän man väljer sådana glasögon liksom, är det nån som på allvar tycker att de ser snygga ut i dem???? Läste precis KLICK och Paris Hilton var med på ett uppslag där hon hade solglasögon på alla bilder - hon såg så ful ut att jag höll på att skratta ihjäl mig
    Kolla för fasiken vad DU passar i istället för att bara köpa det som är inne just nu.......jag lovar att dessa ugly glasögon kommer bli en av de grejer som vi alla kommer asgarva åt om 10-20 år. Tack och lov kommer iallafall det inte finnas en enda bild på mig i dessa groteska saker!

Pyff på er!
  • Svar på tråden Hur kan folk ta på sig de fula solglasögonen???
  • VärstaGrymmaTjejen

Jag tycker de är assnygga!

There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • Mizz Turko

jag har köpt!!!!!!!!!!! och jag passar utmärkt i dem....

vad vill du med inlägget egentligen.... låter som lite svartsjuka och en gnutta avundsjuka i detta

• ptoa

Inen skratar åt jacky Onassis idag,så här 40 år senare, el hur?

• Pyff
    Mizz Turko skrev 2007-07-27 19:59:59 följande:
    jag har köpt!!!!!!!!!!! och jag passar utmärkt i dem....vad vill du med inlägget egentligen.... låter som lite svartsjuka och en gnutta avundsjuka i detta
    Hur ända in i helsike skulle jag kunna vara avundsjuk på något jag tycker är skitfult??? Om jag var avundsjuk på alla som har de fula glasögonen skulla jag ju köpa ett par, eller hur?
    Vad jag vill med detta inlägg??? Ja, jag vill väl bara skriva av mig antar jag, precis som de flesta andra på detta FORUM.............det är ju det som det är till för, eller hur! 
    Pyff på er!
  • THR1972

dagens glasögon lär man säkerligen inte skratta åt i framtiden...då skulle vi ha gjort det också då eftersom de glasögonen var inne på 60-70 talet.
    Mode kommer igen.....
    Jag älskar dessa solglasögon, de hjälper ju mot solen till skillnad för fjuttglasögon.

• Frostizz

Håller fullständigt m dig!
    Hatar dom! Varför ha på sig nått som e fult.. Bara för att det är mode just nu..
    nej fy!

• Cavatine

Jag är skitsnygg i mina och trivs utmärkt!

• Sofia t

Dom är jätte snygga och väldigt bekväma. Plus att dom är så stora så dom håller ute allt ljus vilket är väldigt bekvämt när man kör bil mm.

• Länk

Ja tycker oxå dom e skit fula.
    Haha folk ser ut som en blandning av pappiraul å ufon
    *s*

Min älsta dotter har sånna men ja skulle aldrig gå runt i sånna STORA grejjor på mig.

• Pyff
    Lindas skrev 2007-07-27 20:12:01 följande:
    Ja tycker oxå dom e skit fula.Haha folk ser ut som en blandning av pappiraul å ufon *s*Min älsta dotter har sånna men ja skulle aldrig gå runt i sånna STORA grejjor på mig.
    Pyff på er!
  • Kirste

Kan bara hålla med dom solglasögon som är moderna nu är asfula. Hemma hos mina föräldrar har mamma en samling av dessa fula solglasögon. Hon tycker att man inte kan kasta dom men blev ner röstad på en gång.

• Sthmtjej

Jag har flera olika modeller, och älskar dem. Tycker inte att det är snyggt alls med små solglasögon, inte glammigt alls;) Snarare lite 90:tal... Men det är klart, vi är alla skapta olika och passar i olika modeller, och det är upp till var och en att bedöma vilken modell man passar i!

• piixelslyna

Jag tycker att dom är skitsnygga! Jag passar i sånna!

Svar på tråden Hur kan folk ta på sig de fula solglasögonen???