• Cara  Mia

Svullen mage redan i v 4?!

Jag vet ju att det är tarmarna och så.. Men redan? Får absolut inte igen mina favorit jeans. Kul att gå på stan i mjuk byxor ikväll!

• Svar på tråden Svullen mage redan i v 4?!
  • Cmon baby

Hej

Det är likadant för mig! Jeansen är redan tajta! Som du sa, man vet ju att saker håller på att växa och flytta på sig o så, men så snabbt? Är också i v 4.

• Cara  Mia

Det är ju helt sjukt.. Ska vara chaffis ikväll på nån mini festival.. Inte så kul att gå på stan i mjuk byxor då! Det är mer än fem cm som fattas

• Alexandra84

Vet du vad som är bra... imorgon kanske dom passar igen
    Så knäppte det där... ena dagen så har man faktiskt stor mage (helt ärligt, inga skämt här), sen nästa så är man helt platt....
    Men jag håller med, inget vidare att gå runt i mjukisar... fast det kan ju vara lika bra att vänja sig Själv är det allt jag går i nu för tiden

* Hampus 051002 * Hannes/Julia BF 070904 *
  • e som i elin

Har ni plussat redan? Testade ni innan BIM? Är oxå så himla svullen...

• Cara  Mia

Ja kanske man får investera i ett par mamma byxor redan som man kan ha de dagarna de vanliga inte passar.. Ja vi har plusat!

• Tinagumman

jag väntar andra barnet och jag är ordentligt svullen om magen.. det ser helt sjukt ut... :-O

• e som i elin

Hum.. kanske skulle testa då.. Är nervös för att vara gravid och nervös för att inte vara det.. Vad har vi haft för tidiga grav. tecken?

• e som i elin

ni menar jag såklart!

• Cara  Mia

Var dö säker på att jag skulle få Mens jag. Hade/har mens värk och så.. Men sambon övertala mig att göra ett test. Gissa om jag blev förvånad! Har även ömma bröst, humörsvägningar, kissnödig ofta

Svar på tråden Svullen mage redan i v 4?!