• carrobarro84

skydd under diskställ

jag behöver ett tips på nån form av plastbricka eller nåt att ha under ett diskställ i köket. hade tänkt mig ett vanligt enkelt utfällbart från ikea, tycker dom är bra, men köket är alldeles nytt med nya ekskivor o vill inte skada dom. funderade på en bricka men inte så snyggt, nån som vet var man kan köpa diskmaskinsskydd i mindre stl elelr nåt sånt. den som fanns på ikea var ju väldigt stor. eller nåt annat tips på hur man kan lösa det?

• Svar på tråden skydd under diskställ
  • angel1981

Stockhome har:) Köpte själv i dag en diskställ som står på en svart bricka... Fanns vita oxå.

• helenasthlm

Är det inte samma jobb med underlägg under diskstället som att vara utan.

Torka istället några ggr när du diskat istället för att lyfta undan underlägget varje gång.

El har jag fattat helt vittsen med underlägg??

• carrobarro84

nä mera för att skydda bänken ytterligare, självklart måste man torka också men bra med skydd när disken droppar

• vänat

Brukar finnas att köpa plast under lägga på vissa mat eler inrednings butiker,stor markande. Dessa har en sva lutning som gör att vattnette riner av det kan man ställat mot diskhon så vattenet rinner ner där.

• Clio
    helenasthlm skrev 2007-07-27 22:59:39 följande:
    Är det inte samma jobb med underlägg under diskstället som att vara utan.Torka istället några ggr när du diskat istället för att lyfta undan underlägget varje gång.El har jag fattat helt vittsen med underlägg??
    Om man inte har ngn rostfri diskbänk utan ex i träbänkskiva hela vägen så vill man ju gärna skydda den lite.
Svar på tråden skydd under diskställ