vart köper man ABEKO regnkläder? hur bra är dem?
Som frågan lyder..
Är ABEKO regnkläderna bra? Och vart köper man dem?
Som frågan lyder..
Är ABEKO regnkläderna bra? Och vart köper man dem?
Brukar finnas på barnklädesbutiker och min svägerska köpte dem på Granngården. Såg att Ellos säljer dem på postorder nu oxå
Vet inte hur de är i kvalitét dock, har inte haft såna själv.
Jag köpte mina på Guppi. Jag är nöjd med dem.
Jag har tyckt de är helt OK. Tror vi köpt sånna från ngn vanlig baby/barn butik.
har sett dem på obs..tycker de verkar kosta lika mkt som andra regnkläder o hört att de är bra..så länge det inte är såna där stela regnbyxor..en del fattar inte att deras barn inte kan röra sig i dom (jobbar på dagis)
Kolla på Coop Forum!
De har Abeko och relativt billigt också.
Jag har Abeko till min son och kommer att köpa det till min andra son också. Är väldigt nöjd.
Gabriella83:
Vad är det för regnbyxor du menar? Vanliga galonisar eller? Min sons galonisar är väldigt mjuka och följsamma, han rör sig utan problem i dem.
tutilure:jag har ingen aning vad det är för märke,men det brukar oftast finnas i billigare sorters gallonisar..sen vet jag inte och tror inte att abeko har sådana byxor..men jag var osäker så därför skrev jag som jag gjorde... Sen tror jag att de flesta föräldrar är medvetna om hur galonisar ska kännas...
Vi har abeko regnkläder. Dom är inköpta på Ullared. Kostade 179kr för både jacka & byxa.
Jag köpte Abeko till dottern på Coop, dom har hållt jättebra!!! En säs. hemma, en säs. på dagis, nu ska dom vidare till det nya dagiset med! JAg är supernöjd! Dom var inte särskilt dyra heller, 179:- jackan och 149 för byxorna. Men det var rea då. Sen har jag sett att gekås i ullared har Abeko numera med!
de bästa "regnkläder" jag haft...
men jag föredrar ändå överdragskläder från po.p el reima, det blir inte så tätt och svettigt...
Vi har köpt två set på Coop och ett set på Guppi, 2 olika modeller. Båda två har varit jättebra.
köpte mina för 75 kr på ÖB Jacka + byxa för det priset, undra om hon tänkte fel eftersom jackan inte var märkt? hehe. Svinbra är de, starka men inte superhårda!