• oxytocin

Maxi-Cosi CabrioFix vs Maxi-Cosi CabrioFix Topline???

Nån som känner till skillnaden mellan dem..? Den sistnämda bilstolen är lite dyrare men jag fattar inte vad som skiljer.

• Svar på tråden Maxi-Cosi CabrioFix vs Maxi-Cosi CabrioFix Topline???
  • FruMansour

Heheh tur att du skrev att det var bilstolar...för jag hade ingen aning om vad det var för nått konstigt som du frågade om.. *ler*

• oxytocin

Jo, det är babyskydd.

Ingen som vet?

• Stargirl

Tyget. Topline tygerna är dyrare.

♥ L-01 ♥ S-03 ♥ M-07 ♥
  • Stargirl

Vi har en Maxi cosi Cabrio fix (som du ser)
    ♥ L-01 ♥ S-03 ♥ M-07 ♥
  • oxytocin

Jaha, bara tyget som skiljer..? Vad fin er stol var. Kan inte bestämma oss riktigt för vilken färg vi vill ha! Funderar mest på Skydiver och Indian Spice (turkos resp rödaktig).

• Stargirl
    oxytocin skrev 2007-07-28 17:30:35 följande:
    Jaha, bara tyget som skiljer..? Vad fin er stol var. Kan inte bestämma oss riktigt för vilken färg vi vill ha! Funderar mest på Skydiver och Indian Spice (turkos resp rödaktig).
    Maxi cosi är de bästa stolarna enligt mig. Den sämsta är Akta Graco stolarna då barnen sitter som en säck potatis i dom Vi hade en Maxi cosi Citi till våran mellanson (cabrio fanns inte då) var supernöjda med den oxå.
    ♥ L-01 ♥ S-03 ♥ M-07 ♥
  • hexalite

nu ska vi inte ha barn förren i februari men jag funderar på en sådan maxi cosi. såg också att dom går att fästa på vagnen vi funderat på också.
    har den fått bäst i test är ju det jättebra!

• oxytocin

Vi har varit och fingrat på den flera gånger och jämfört den med andra märken. Tycker den är smidigare (och snyggare ) än alla andra modeller och väger minst av de vi känt på. Funderar på att beställa den från Tyskland för att få den färg vi vill ha. Babyproffsen här i stan tar bara hem den i 4 färger.

• oxytocin

Vi har varit och fingrat på den flera gånger och jämfört den med andra märken. Tycker den är smidigare (och snyggare ) än alla andra modeller och väger minst av de vi känt på. Funderar på att beställa den från Tyskland för att få den färg vi vill ha. Babyproffsen här i stan tar bara hem den i 4 färger.

Svar på tråden Maxi-Cosi CabrioFix vs Maxi-Cosi CabrioFix Topline???