Toppa på babyhåret för att det ska bli tjockare?
Funkar det eller är det en myt? Vår son är 2,5 år och har tunna långa tester till hår
Funkar det eller är det en myt? Vår son är 2,5 år och har tunna långa tester till hår
Japp det ska man göra. Kändes när vi klippte av sonens fina lockar men du är håret mkt tjockare
Ingen aning om håret blir tjockare men det ser ju tjockare och finare ut om det är lite kortare. Klipp honom du.
vår son är 1½ och han är redan klippt fyra gånger, men nu har han världens härligaste hår också, tjockt och lockigt. Så klipp du, det tror jag bara att det mår bra av!
jag har hört att det en myt....
vad jag har hört så stämmer det inte. har hört att man har det antal hårsäckar man har och det går ju inte ändras på hur många ggr man än klipper. men det ser ju kanske tjockare ut som nyklippt
Vet inte direkt om det blir tjockare, däremot ser det finare och mer välvårdat ut.
Så klipp du.
Vår dotter har varit 7 gånger hos frisören sedan hon föddes (hon är idag 14 mån) och nu är det dags igen. Vet inte om hennes hår växer fortare för att vi börjat klippa det eller om det varit så ändå.
jag klippte nicolas första gången när han va 6 månader, tjockt långt hår hade han när han föddes!
Nej det kan inte bli tjockare men det kan se tjockare ut om du kapar av de uttunnade hårtopparna.
Min son fick sin första hårklippning när han var 5 månader.... Gick in i ögonen då, när han föddes var det 1 dm långt, rakt och tjockt och han tappade inget. Nu är han 16 månader och hunnit med 4 klippningar och det börjar redan bli långt igen, men vi har bestämt att nästa klippning blir till höst när de ska fotas på dagis.