• Anonym (svettis)

Svettas otrligt mycket på ryggen. fler som har det så? vad kan man göra?

Jag svettas fruktansvärt mycket på ryggen när jag blir varm, men knappt under armarna. Helt genomvåt ibland så jag vill nästan aldrig ta av mig tjock tröjan tack vare att jag svettas så otroligt mycket på ryggen och det syns om man inte har svarta kläder.

Någon mer som har det såhär? Några tips? tycker att det är jätte jobbigt. man kan ju inte precis ta deo på en ryggen. Som tur är luktar det inte svett när jag svettas från ryggen.

• Svar på tråden Svettas otrligt mycket på ryggen. fler som har det så? vad kan man göra?
  • Anonym (svettis)

ingen alls som har det så som jag?

• Tigertofflan

Jag har oxå lätt för att svettas....

Innan jag började gå regelbundet på gym så svettades jag knappt alls..
    Inte ens efter ett hårt pass.

Men så en dag, så "lärde" jag mig att svettas, och nu så svettas jag oxå mängder, precis som du....

• Anonym (svettis)

har du något tips på vad man kan göra åt det? jobbar inom hemtjänsten nu i sommar ohc det blir väldigt lätt varmt om man måste gå med kofta på sig...

• Tigertofflan

du kan inte köpa "svettsäkra" topar då? Som det inte syns så tydligt om de blir fuktiga/blöta?

Har inga tips mot att inte svettas, mer än att ha mindre på sig, för man blir ju inte svalare med en stor kofta på sig...

• Anonym (svettis)

jag brukar ha svarta toppar, men det syns ju ä'ndå och det är så pinsamt.

Svar på tråden Svettas otrligt mycket på ryggen. fler som har det så? vad kan man göra?