• Steffisen

Unga mammor i gbg området?

Hallå tjejer!
    Tänkte försöka starta en fika tråd för mammor i gbg området både för såna som har barn och väntar barn.

Väntar min första nu september, tänkte vi kunde stötta varann och ge tips och fördriva tiden tillsammans

• Svar på tråden Unga mammor i gbg området?
  • lillam82
    hej vi é från gbg...^
    men har en dotter på 6år men é ung mamma fick barn när jag va 19..
    mamma/platsmamma till trollet 01:a o meja 03:a
  • Steffisen

De va då sjutton va sega startad denna tråden va då, vart e alla!!

• angely

Jag e 18 och väntar första barnet i december=) Bor i göteborgsområdet.=)

• Powerlina

hej hej.. jag är ung mamma i göteborgsområdet.. väntar min i september

• Tojjo

Hej.
    Jag bor i Göteborg och har precis plussat :)

• milla88

Hej jag har precis plussat jag med =) Bor just nu i californien men kommer flytta hem till jul om allt går bra med graviditeten och så.. Lite tråkigt min kille och barnets pappa jobbar i österrike i ett halvår så vi kommer inte träffas så ofta men till jul hoppas jag vi flyttar ihop hemma i gbg.

Någon mer som haft bruna flytningar i början av graviditeten? Jag är i vecka 6 tror jag och har lite men inte mkt och inte heller nåt ont..

• milla88

När har du bf tojjo? jag e i vecka 6 och jag såg på din press att du med var de lite kul =) De e likadant för mig och min kille vi har tvekat lite med jag tror absolut vi behåller de nu..

• Tojjo
    milla88 skrev 2007-08-18 07:03:41 följande:
    När har du bf tojjo? jag e i vecka 6 och jag såg på din press att du med var de lite kul =) De e likadant för mig och min kille vi har tvekat lite med jag tror absolut vi behåller de nu..
    Grattis till plusset :)
    Jag beräknade BF här och det blir den 9/4-08 men det lär flyttas. När har du BF?
    Har du berättat för dina föräldrar ännu?
  • milla88

Tack =) Jag beräknade också hät och då blev det den 16/4 men som sagt det lär ju ändras.. Nej jag har inte berättat än har du gjort det?

Svar på tråden Unga mammor i gbg området?