• Rude Billy

Sveg?

Inte en aaaning om vart jag ska lägga den här trådne,men strunt samma =)

Är det någon här på familjeliv som tagit intensvikurs i sveg?
    Funderar på det och har letat länkar och nummer och mailadresser men jag hittar inget bra..
    Är det någon som har en bra sida, nummer, adress ja all info om bilskolan i sve där man kan ta intensivkurs så skulle jag bli kanonglad!

Benjamin - mammas allt på jorden!
  • Svar på tråden Sveg?
  • Super helst ensam

Sveg ligger mitt i skogen. Nej, där tar man inte körkort.

• Pumpkin

Jag tog intensivkurs i Sveg på Härjedalens Trafikskola, superbra! 11 körlektioner och 1x2h teori på en vecka, resten av teorin fick jag plugga själv (bland annat använde jag deras datorer och pärmar). Och så hade jag övningskört hemma i 2 år innan.

Här finns lite info om körskolan + kontaktuppgifter www.str.se/hemsidor/index.asp&filial=

Fråga om det är något mer du vill veta!

Super helst ensam skrev 2007-07-30 07:00:10 följande:

Sveg ligger mitt i skogen. Nej, där tar man inte körkort.
    Ja, Sveg ligger mitt i skogen, men vad har det med saken att göra? Där finns trafik, trafikljus, rondeller osv, dvs det man behöver för att lära sig att köra.
  • Super helst ensam

Pumpkin:

Sveg är en avkrog även enligt norrländska mått mätt. Det är ett helvete att ta sig dit och få vet ens var det ligger.
    Nej, det finns kommuner som är mycket mer lättillgängliga att ta körkort i.
    Varför åka till världens ände?

• Pumpkin

Super helst ensam skrev 2007-07-30 12:57:33 följande:

Pumpkin:Sveg är en avkrog även enligt norrländska mått mätt. Det är ett helvete att ta sig dit och få vet ens var det ligger.Nej, det finns kommuner som är mycket mer lättillgängliga att ta körkort i.Varför åka till världens ände?
    Fast om man bor i Östersundstrakterna (som jag läst mig till att TS gör) så är det inte så krångligt att ta sig till Sveg
  • Rude Billy
    Pumpkin:Sveg är en avkrog även enligt norrländska mått mätt. Det är ett helvete att ta sig dit och få vet ens var det ligger.Nej, det finns kommuner som är mycket mer lättillgängliga att ta körkort i.Varför åka till världens ände?
    Har du förslag på bilskolor som ligger närmre östersund där det är hyfsat billigt tar jag tacksamt emot=)

Pumpkin: Tack för ditt svar=)
    Benjamin - mammas allt på jorden!
  • A med A och R
    Sveg är en avkrog även enligt norrländska mått mätt. Det är ett helvete att ta sig dit och få vet ens var det ligger.
    *asg*
    Att städa medans barnen är små är som att skotta snö medans det snöar....
Svar på tråden Sveg?