Åkpåse i liggvagn??
Vi hade tänkt köpa en åkpåse och ha i vagnen, men så testade vi igår och nån åkpåse får då inte plats i liggdelen på vagnen. Vad har man istället?? Fäll och täcke eller?
Vi hade tänkt köpa en åkpåse och ha i vagnen, men så testade vi igår och nån åkpåse får då inte plats i liggdelen på vagnen. Vad har man istället?? Fäll och täcke eller?
Mysko, vad är det för liggdel som är så liten?
Vad har du för vagn? Det finns ju andra sätt än att ha liggdel+ påse...
jag hade bara lakan och täcke om det var lite kallare ute kanske en fleecefilt att ligga på. blir ju ganska varmt där nere
Får du inte plats med åkpåse i en citykorg?? Det låter konstigt.. den är ju störst av alla 3 alternativ.
Jag har tänkt köpa en får fäll och sen en fleece filt om det är kyligt.
Alltså om du har BF i december och bor norrut så skulle jag köpa en fårfäll lr nåt sånt att bädda med eller kanske en tjockare fleecefilt.. Men sen så har du ju en rejäl overall också om det blir riktigt kallt.
Bor i Stockholm Men räcker det med en fleecefilt i botten och sen bädda med täcke bara? Självklart har bebisen overall
Jag vet inte hur bottnen ser ut i citykorgen men det är väl en rejäl madrass kan jag tänka! Så ja, en fleece lr fårfäll, ska räcka.. Sthlm blir ju sällan såå himla kallt även om det kan blåsa småspik emellanåt!
Visst kan man använda overall men vi gjorde inte så. Lillan hade bara vanliga innekläder, och sen hade vi en rejäl åkpåse, ev. filt också. Drog på mössa bara.
Väldigt smidigt om man springer in i affärer/gallerior/restauranger så kunde man bara öppna åkpåsen och bebis slapp svettas ihjäl.
TACK Hade ju kikat in en åkpåse jag ville ha, men nu ska här smidas nya planer, hihi..
Hjälp får man inte plats med en åkpåse...iof har vi köpt en Emmaljunga duo kombi och försäljaren sålde på oss en åkpåse och då måste väl påsen få plats i vagnen?? Vi har köpt en fleec overal typ som vi tänkte att han ska ha på sig över sina vanliga innekläder...tror ni det blir för varmt?
Bor oxå i Sthlm