-
-
Svar på tråden Ngn som har erfarenhet av Salong Astron på Birger Jarls gatan i Stockholm?
-
Ingen????
-
jag kommer inte gå tillbaka. Tyckte inte hon var proffsig eller direkt diskret.
-
Åå nej!! Vaxade du??? har ju tid imorrn!!
-
Svara snabbt! Så jag kan avboka och boka ngn annan!
Erfarenhet av ngn annan bra?
-
jag gjorde en brasiliansk vaxning och nej, jag blev inte nöjd. Har gått till andra som var mycket mycket bättre men jag kommer inte ihåg vad de hette... *rodnar*
-
ska du göra brazilian wax?
här är isåfall mina synpunkter:
Jag har gått dit 2 ggr, men tyckte hon var vääääldigt slarvig & upplevde henne & stället som ofräscht.
Gå istället till Kungsgatan 79 (på Kungsholmen)
Minns inte exakt vad salongen hette, men jag var supernöjd de ggr jag gick dit & jag kommer att gå tillbaka så snart jag får vaxa igen (har precis fått bebis & blivit sydd....) -
ååå now!!!! Ok!! ..Var hon slarvig?? Måste avboka!
-
Sarge : Kan det ha varit Hudvårdskliniken venus eller Beuty and medical team??
-
Beauty and medical team ligger på kungsgatan 79
-
Har avbokat..fasiken, jag som ska åka bort på Onsdag och MÅSTE få detta gjort..
Tack för svaren.. -
Har ej gått dit men en kompis har, hon hade samma uppfattning som Pejgan. Numera går hon på Beauty and Medical Team. Lustigt!
-
har ringt Medical team samt Taras hudvård och lämnat meddelande på svarare - får se om de ringer upp ...
-
Ska bara meddela att jag fått en tid på Beauty and Medical team imorrn, hos en tjej vid namn Lisa!
-
Åh!
Lycka till!
Meddela gärna vad du tyckte!!! -
Sarge : SKITBRA!!! JÄTTE NÖJD!!! Kommer def gå dit igen!!
-
En kompis va på Salong Astron och hon berätta att det var det värsta hon varit med om. Hon var slarvig och otrevlig. Sen så tog hon upp en annan kund när hon inte ens var påklädd.
-
Glad att jag inte gick till Astron, bara hört dåligt om dom!
Nä, efter jag har varit här, så inser jag vad otroligt viktigt det är att pesonalen först och främst är nogranna med hygienen, är trevliga så man känner sig trygg, (man drar ju av sig trosorna och särar!!! ) och är proffsiga! För j**lar vad ont det gör. -
Kul att du blev så nöjdHH78 skrev 2007-07-31 19:32:52 följande:Sarge : SKITBRA!!! JÄTTE NÖJD!!! Kommer def gå dit igen!!
-
Skulle vilja prova men jag vågar faktiskt inte... Vad kostade det?