Grilla med bensin?
Nu står sambon min vid grillen utan tändvätska, och maten är färdigmarinerad. Han påstår att det går precis lika bra med bensin???
Nu står sambon min vid grillen utan tändvätska, och maten är färdigmarinerad. Han påstår att det går precis lika bra med bensin???
Det är väl inte så bra va?
?!
Nämen... han skojar väl??
ähh, ja skulle inte ätit den maten... hmm
Öh nej...det går verkligen inte lika bra. Det blir till att ta en tur till närmaste bensinmack för tändvätska istället.
Hoppas att han skojar.
Annars blir det mer som grillas än bara maten. Räkna med brandkårs besök.
Hahhahahahahhahahah!!! Men han måste ju skämta.............
Men usch! Bensinångor är inte speciellt rena ELLER nyttiga.
Ja, nu är det ju inte så att hela grannskapet brinner upp om du slänger på lite bensin på grillen. Dock samlas gasen från den i grillen, vilket resulterar i ett *POFF* när du tänder. Så var rädd om ögonbrynen.
Bensin sätter smak, likaså diesel.
Har ni brännvin hemma så släng på lite sånt.
TRO mig, jag har provat tända en brasa inne i vår sommarstuga med bensin. Det gick inte så bra.... Kortversionen av den historien är att allt brann, som tur var gick det bra och vi lyckades släcka det. Ute på våren har jag varit med om att folk använt bensin från skotrar som tändvätska. Dock skulle jag ju inte äta något grillat från det...
I högsta grad olämpligt. Gör en liten brasa med papper och pinnar och tänd kolen med det.