Billybokhyllor som garderober
Vad tror ni? Jag har ett väldigt litet sovrum. Normaldjupa garderober går inte in men så slog det mej att Billysbokhyllor inte är mer än 28 cm (?) djupa? Är detta för lite för att det ska fungera bra som garderober?
Vad tror ni? Jag har ett väldigt litet sovrum. Normaldjupa garderober går inte in men så slog det mej att Billysbokhyllor inte är mer än 28 cm (?) djupa? Är detta för lite för att det ska fungera bra som garderober?
det finns en pax.garderob som är 36 djup om jag inte minns fel.
en billyhylla känns lite för smal...risken är att du inte får in dina kläder då....
Vi har tagit vanliga lagerhyllor, vet inte vad det är för bredd på dom, men det går ju att kika på ikea, och sen satt draperi för..
jag har haft billy som garderob och tyckte det fungerade bra faktiskt. Det blir väldigt överskådligt. Jag har tom haft en Billy som skoskåp i hallen men där får bara mina skor plats, inte makens
Exakt vad är mellan-brun??? Alltid undrat... Tycker Pax svart-brun är dö-snygg men Pax kommer snart att ändra utseende en sväng... Inte färger kanske men bli mindre kantiga kanter eller hur man säger...