• Anonym

Är det jätte pinsamt att vaxa sig där nere, på salong?!

..ska nämligen göra det imorrn, och det känns nästan värre än att gå till gyn!! Ngn som har erfarenhet??

• Svar på tråden Är det jätte pinsamt att vaxa sig där nere, på salong?!
  • Pineapple

Ska du vaxa allt eller bara bikinilinjen?

Jag brukar gå och få bikinilinjen vaxad och antingen har man sina egna trosor på sig och bara flyttar dem lite i sidled eller så får man ett par engångstrosor där. På de ställen jag har varit på visar man inte upp allt...

• Anonym

Ska då vaxa allt är det tänkt..men börjar väl med bikinilinjen antar jag ..

• waersta

Shit! Berätta hur ont det gjorde sen.

• Dream26

Shit va pinsamt de skulle inte jag kirra..allafall inte vaxa hela he he

• greeneyes

Det är aboslut inte pinsamt om man går till någon som brukar jobba med det. Men visst kan det kännas lite naket, då man ligger utan trosor o särar ordentligt på benen så att säga. Men jag skäms å andra sidan inte hos gyn heller, tycker det är naturligt då det är deras jobb ju!

(Däremot så gör det rejält ont att vaxa, men det är en annan sak )

BF 31/8 2007
  • WhiteTrash

Jag vill också testa det!
    Men här där jag bor finns ingen salong som gör det

• waersta

Jag skulle kunna vaxa dig! har inte en aning om hur man gör, men det skulle vara kul att plåga någon frivillig.

LAV0LINA skrev 2007-07-31 09:44:41 följande:
    Jag vill också testa det! Men här där jag bor finns ingen salong som gör det
  • WhiteTrash

Jag brukar vaxa själv hemma, men det skulle vara kul att testa på salong. Tror inte det gör lika ont som att själv slita

• miss marion

Hej!
    Jag vaxade brasilianskt på salong för ett par veckor sen. HOn som gjorde det var superproffsig och det kändes faktiskt inte så pinsamt. Däremot gjorde det ganska ont, eftersom jag är höggravid och svullen. Men det tar max tio minuter och efteråt är man len som en nyfödd! Love it!

• Anonym

Hur hittar man ställen som gör det? Bor i malmö:)

Svar på tråden Är det jätte pinsamt att vaxa sig där nere, på salong?!