• miniGrynet

POP skaloverall?

Nån som har erfarenhet av denna?

Det är en höst/vår-overall som ny kostar 695 kr.

Tänkte köpa en i stl 80 och dottern har 74 nu, håller tummarna för att hon tom skulle kunna ha den lite i vår...

Vad tror ni om en skaloverall, använder man en sådan?
    Dottern i sig är väldigt varm av sig och vi har ju rätt milda vintrar, så har man tur kanske man kan ha den med nåt typ fleece-ställ under och ha den lite längre än bara höstmånaderna.

Är den värd sina pengar?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden POP skaloverall?
  • miniGrynet
    ~ POP NY!! HÖST & VÅR OVERALL, st 74  KÖP NU = FRAKTFRITT ~
  • miniGrynet

Ingen som vet?

• Tuffelisa

Jag har precis köpt en sån till min dotter, men har inte hunnt testa den ännu. Hon på Po.p sade att den kunde man ha med fleeceunderställ långt in på hösten. Hon påstod även att om man har denna behövde man inte regnställ, jag tycker själv dock att det låter väldigt optimistiskt att den skulle vara nästan lika bra som ett regnställ, men vi får se :) Jag skulle egentligen köpa täckbyxor bara, men tyckte att overallen var mer praktiskt då man slipper glipor, samt att den kostade bara 100kr mer än täckbyxorna.

• vill bli mamma meddetsamma

många inlägg om just dessa, vad kostar dem?

• Stina M

vi har byxa och jacka i samma. Dom är toppen!! Vi som bor i Kiruna har det kanske lite kallare men jag har använt den hela våren och om det varit för kallt så har jag haft fleece under. Är inte tät så att dom svettas och håller väta borta när det regnar. Klockrent och värt varenda krona

• miniGrynet

Super!!
    Då ska jag testa såna imorrn på dottern, får vi se vilken storlek som kan bli bra.
    Har hört att dom är lite stora i storlekarna, nåt ni märkt?

• miniGrynet
    vill bli mamma meddetsamma skrev 2007-07-31 12:47:51 följande:
    många inlägg om just dessa, vad kostar dem?
    Jaha, jag har bara sett inlägg om just deras vinteroveraller.
  • Tuffelisa

Den jag har är storlek 86. Dottern har 80/86 i andra kläder och overallen är väldigt stor på henne. Jag tror att den kommer att fungera på våren också.

• miniGrynet

Ok, ska prova några olika storlekar imorrn!

Tack för er hjälp!

Svar på tråden POP skaloverall?