• Anonym (Varför)

Drömmer om otrohet

Hej.
    Jag drömmer ofta att min partner är otrogen mot mig, när han är ute..och jag kommer alltid på honnom, och han är arg full och vill inte se mig..
    Varför drömmer jag detta? Vi har det bra i vanliga livet.
    Händer också att jag gråter när jag vaknar och har ont i magen hela dagen.
    varför?

• Svar på tråden Drömmer om otrohet
  • SaidaIda

Jag läste i en bok om drömtydning att det troligen betydde att partnern är av det trogna slaget men att förhållandet är väldigt viktigt för båda.

• Anonym

Det låter helt klart som något undermedvetet..
    ''Felet'' behöver inte ligga hos din partner
    utan kanske hos dig själv?
    Är du rädd för att bli bedragen?
    Eller är det dig själv du är rädd för?

• Anonym (Varför)

Bra då eller?
    Men jag hatar det!

• Anonym

Prata med din partner om otrohet och se om du kan släppa drömmarna..

• Anonym (Varför)

Jag har pratat lite, men han förstår inte..är ju "bara" drömmar.
    Vist jag har varit rädd förr men inte nu..litar på honnom.
    Vet ju att han inte är typen.
    men jag har blivit bedragen av andra..

• xenaa

det är kanske är nått i de undermedvetna att du VILL att ahn ska vara otrogen mot dig rö någon orsak.
    Eller är rädd att bli lämnad.

????????○♥☼☺Leo - 07-06-22 ☺☼ ♥○?????????
  • Anonym

Rädslan för otrohet kan sitta i länge..Lite som bränt barn skyr elden..

• Anonym (Varför)

Ja, kanske är så..
    Sen vet jag att jag och sambon inte ser otrohet på samma sätt och det skrämmer mig.
    Sen litar jag på honnom men inte på tjejer..de kan vara så luriga och lockande.

• Anonym

Samma här, litar på killen men inte på tjejer..
    Men har sagt så här och tycker även så, träffar du en annan tjej så får du bara andrahands brudar..Finns ingen bättre tjej än mig själv..hahah..Låter lite konstigt men sen jag började tänka så så känner jag inte samma rädsla för det..
    Så försök att peppa dig själv, att du är en skitbra snygg sexig tjej, ge dig själv bättre självförtroende så tror jag att den värstan räddslan släpper...=)

• Anonym

Hej! Du är inte ensam om att drömmaatt din partner är otrogen när han är ute själv, men min BM saatt det är vanligt att drömma konstigt när man är gravid och att det går över, jo det gör det och du litar mer på dig själv, jag drömde om otrohet när jag väntade min dotter, drömmen slutade när hon var född, nu gravid BF 21 aug och har haft samma drömmar, men du litar på honom men skriver i ett inslag att tjejer är knepiga, han ska LITA SIG SJÄLV OM NI HAR ETT BRA FÖRHÅLLANDE och inte gå i säng med någon annan om han vill behålla dig, annars får han ingen bättre heller, det är han som går miste om en superbra tjej Lycka till

Svar på tråden Drömmer om otrohet