Hur hittar man en kk?
Ja vart finns dom? :p frågar man on nån vill bli det? Kan man inte bara ha en att kramas o mysa med? Jag har närhetsbrist!
Ja vart finns dom? :p frågar man on nån vill bli det? Kan man inte bara ha en att kramas o mysa med? Jag har närhetsbrist!
detta var en bra fråga.
har också undrat hur man blir KK med någon eller som TS säger kramkompis.
Kolla på knullkontakt.se (eller om det är .nu, .com eller dyl...)
Gå in på www.ix.nu eller www.bodycontact.com och leta
Jag har haft flera, men det är gamla kompisar som jag misstänkt skulle vara bra i bingen.
Så jag har frågat om de vill göka utan efterspel och några har sagt ja.
Det blir bara. Kanske ett ONS som man träffar igen och igen. Någon som man helt enkelt inte binder upp sig mer till än bara sex. Det liksom bara händer...
Jag har aldrig haft en kk,verkar vara svårt att få tag på. man behöver ju inte bara ha sex,räcker med att sitta o hålla handen o mysa framför en bra film.
växer dom på träd? då vill jag veta vart det trädet finns?
Sådana kompisar har inte jag! Jag är inte redo för en seriös relation nu men vill ändå ha ömhet och närhet, hur gör man?
Att leta på kontaktsidor känns mest inriktat på sex/porr och dessutom finns där 1000-tals killar redan.
Jag har träffat en tjej en kort tid men hon vill mer än mig och jag är inte redo för det. Jag tror det är lättare för tjejer än killar att få en kk!! Vilken tje skulle svara ja på en sådan fråga??