• Hanna73

Skåp ovanför toaletten

Vi har ett litet badrum, och begränsade förvaringsmöjligheter, så jag tänkte försöka utnyttja utrymmet ovanför toaletten.

Helst skulle jag vilja hitta ett skåp som precis passar in i utrymmet ovanför toaletten. Utrymmet är 65 cm brett och jag tror att ett skåp som är 20-25 cm djupt skulle passa bäst.

Hittills har jag hittat ett som är 60 cm brett och 21 cm djupt på IKEA.

Någon som har koll på inredning som kan hjälpa mig med lite mer tips?

• Svar på tråden Skåp ovanför toaletten
  • miababia

finns nåt skåp på ellos

• Vildblomman

Tipsar lite samma som miababia

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=185228&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
    Höjd 165 cm. Bredd 63,5 cm. Djup 23 cm.
    kanske lite dyrt men väldigt nyggt. jag ska ha denna ovan för mina toalett

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=174739&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
    H 168 cm. B 65 cm. D 23 cm

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=142471&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
    H 187 cm. B 66 cm. D 22 cm.

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=174758&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
    H 167 cm. B 60 cm. D 30 cm

• elims

Vi har också ett pyttebadrum. Har satt upp ett skåp med spegelglasdörrar, från ikea, ovanför toaletten men djupet är bara 17-18 cm. Skulle vi ha ett mycket djupare skåp skulle man nog slå huvudet i det om man satt ner, så tänk på det!

• Catz

Vi satte upp två hyllor ovanför toaletten. På hyllorna har jag sen ett par korgar att lägga de mindre pinalerna i.

Svar på tråden Skåp ovanför toaletten