Funkar de här "orgasm"-krämerna?
Nu har jag bestämt mig för att köpa lite leksaker och såg att det även finns en del krämer som ska stimulera orgasm (för kvinnor). Någon som testat dessa? Funkar de?
Nu har jag bestämt mig för att köpa lite leksaker och såg att det även finns en del krämer som ska stimulera orgasm (för kvinnor). Någon som testat dessa? Funkar de?
Ha ha..köpt den och använt den en gång bara utan effekt men det står på den att efter 3 eller 5 ggr så kommer den riktiga effekten - om det nu blir någon sådan
De fungerar kanonbra, däremot så är det olika vilken creme som fungerar på vem har jag förstått.
Ex. En person tycker att "Via max Sensitive" är superbra och en annan person märker ingen som helst effekt av samma creme.
Personen som inte märkte någon effekt provar istället cremen "Passion potion" och tycker att den ger henne effekt.
Lycka till med letande av just din lusthöjande creme.
Personligen tycker jag att "Sexual Accelerator gel" och "Passion potion" är de bästa cremerna.
Nu har jag beställt från lustjakt.se "Via max" så får vi se. Ska bli spännande. Valde en kräm på prisnivån mittemellan. Funkar det så är det ju värt det!
Om den mot all förmodan inte skulle fungera på dig så är det ett tips att testa den på mannen.
Dessa cremer fungerar lika bra på män som på kvinnor.
Håller tummarna för att det funkar bra ;)
pjur woman är skit braa!!
Pjur eros woman är kanon, det håller jag med om. Men den är ingen stimulerande kräm. Men dock kanon som både glidmedel och massageolja.