• Matilda Ruff

Billigaste blöjor???

Undrar vart man köper de billigaste blöjorna??? och hur mycket de kostar??

• Svar på tråden Billigaste blöjor???
  • Mammanseko

Euroshopper e väl ganska billiga. Har ett par kompisar som använt sånna.
    Såg att coop hade 3 st för 180 kr av sitt eget märke.

Har ingen aning om hur dessa är då vi använder Libero!

• mommy4you

Willy's tar 95 kr för Libero och Pamers. Alla modeller

Man ska inte läsa vad andra skriver, man ska läsa vad andra menar!
  • solrosblad

lidl har billiga och bra blöjor.
    city gross egna mårke är billiga och bra. de heter bambo och kostar runt 50 lappen, klart prisvärda.

• MrsAndersson

Willys egna blöjor är rena skräpet! Köp inte! Har talat med flera stycken som provat de på sina små liv och vi är alla överens.

Lidls och Euroshoppers är superbra, märker ingen skillnad mot Pampersblöjorna mer än på priset. Hos oss kostar ett stort paket Euroshoppers blöjor ca. 65:-. Lite skillnad mot Pampers 120:-.

• miababia

tror coop´s blöjor är billigast om man köper 3 för 180.

• miababia

jag har dock börjat köpa euroshopper, tycker de sitter bättre än coop´s ca 1.20 per blöja
    coops ca 0.85 när man köper 3 för 180

• TR74

Vi använder Willys Maxi blöjor 79kr för 62st. Dom fungerar kanonbra för oss!!!

• Mallemus

Jag tycker att del flesta billiga blöjorna fungerar bra om man byter ofta. Annars kommer sådana där gelekristaller ut ur blöjan vilket ju inte känns så bra. Vi har testat Coops och Liedls blöjor. Tycer de är bra. jag gillar inte willies och hemköps blöjor (samma blöja men olika förpackning).

Jag har hört att Icas byxblöjor är bra men har inte testat själv... vi använder papers vanliga blöjor och liberos byxblöjor. Jag tycker de är bäst.

• MrsAndersson

Tycker inte att Icas byxblöjor är sådär jättebra, där gäller det att byta ofta.
    Men med Euroshoppers har jag inte bytt något oftare än vanligt, och de har inte gått sönder en enda gång, så att det har kommit ut såna där gelekristaller. Det hände däremot med Willys, varenda gång.
    Men sedan är det faktiskt olika från barn till barn också, om de kissar lite men ofta eller sällan men mycket.

• teresan

jag tyckte auroshoppers var rena skräpet tillvåran sonoch blåvitts somdet var då läckte men icas bykblöjor fungerade jättebra...annars kör vi på pampers tror det jämnar ut sig omman måste byta oftare med de billiga märkena

• solrosblad

Jag har samma blöja hela natten till min barn och det är ibland Lidls och ibland City Gross blöjan och båda sorterna håller tätt och är likvärdiga med pampers och Libero.

• CAF

Vi använder euroshopper och på ica här kostar dom 63 kr och det är 44st i dom, vikten 15-?kg.
    Funkar bra på våra =)

• Enjoy life

Vi köper på Willys, 79:- för 62 stycken.
    Funkar suveränt, och då ska man tänka på att tjejen vi har ofta sover 10-11 timmar i sträck på natten.
    (Alltså utan att byta blöja och utan att sedan bli röd i rumpan!!!)

• gagge

Håller med solrosblad, kör också på bambo från citygross,
    märker ingen skillnad på dom jämfört emd libero lr pampers.
    Håller hela natten också på vår dotter som är 10 mån och han aldrig läckt!

• Bennett78

Willys funkar jättebra på min tjej, har inte läckt en ända gång trots att hon sover ca 10 timmar i sträck.

• Carola29

Jag tycker att många klagar på att blöjor är så jäkla dyrt,men handen på hjärtat på dom flesta ica affärer får man köpa libero/pampers blöjor för 90spänn om man handlar för 200kr,är det så jäkla dyrt tycker ni?

• krinzon

Håller helt med Enjoy life och Bennett 78!!! Precis så e det för oss med. Willys blöjor har hittills varit bäst för oss nu när hon e i viktklass ca 10 kilo! Liberos blöjor fick hon en massa kristaller av!
    Willys blöjor 79 för 62 st e ju jätte billigt!

• Tiddlan

Har prövat Euroshoppers blöjor som tillskillnad från när näst yngsta barnet var bebis, har blivit otroligt mycket bättre!
    Då läckte dom och va plastiga.
    Köper helst libro men tycker faktiskt inte att det va någon större skillnad.
    Och bebis kan ha båda utan att få utslag el liknande.

Svar på tråden Billigaste blöjor???