• ACK

Har du någon gång vunnit MYCKET pengar på spel?

Jag vann 5000:- på bingo en gång (spelade bolag med morsan så vi delade på vinsten)....länge sedan och enda gången jag vunnit enstöre summa. Nu spelar jag inget.

• Svar på tråden Har du någon gång vunnit MYCKET pengar på spel?
  • PiaMaria

gav min pappa lotter på fars dag för ett parår sedansom han vann 10 000:- på, och när jag var 4 år så vann han 260 000:- på lotto. Han är en riktigt TURGUBBE!

Jag har vunnit mest själv 1000:- på bingolotto och triss!

• ACK
    tvabarnsmamma21 skrev 2007-08-01 15:35:05 följande:
    gav min pappa lotter på fars dag för ett parår sedansom han vann 10 000:- på, och när jag var 4 år så vann han 260 000:- på lotto. Han är en riktigt TURGUBBE!Jag har vunnit mest själv 1000:- på bingolotto och triss!
    Jösses vilken turgubbe din pappa verkar vara
  • mammiiie

mormor o morfar har vunnit 2 resor på bingolotto, med 10 års mellanrum visserligen. morfar var även 1 nummer firån vinna en bil, men fick t-shirt istället med bingolotto-tryck, haha...de är turgamlingar de!

• PiaMaria

jag trodde det var ett skämt när han vann 10 000:- på lotten jag gav. Hade jag skrapat den själv så lovar jag att det inte hade varit någon vinst på den *ler*

väntar bara på att han ska vinna miljoner *ler*

• cid

näpp...typ 25 kronor på triss och en ny bingolott...men mina föräldrar har vunnit 1 miljon på bingolotto....

• ACK
    cid skrev 2007-08-01 15:55:39 följande:
    näpp...typ 25 kronor på triss och en ny bingolott...men mina föräldrar har vunnit 1 miljon på bingolotto....
    Jösses!!! en mille!!! då leder de nog ligan i denna tråden
  • miziz

Min mamma har vunnit mycket på hästar blev faktiskt några millar !!!!

• ACK
    miziz skrev 2007-08-01 16:02:48 följande:
    Min mamma har vunnit mycket på hästar blev faktiskt några millar !!!!
    NÅGRA millar!!?? WOW...ny ledare i tråden alltså.
  • Sarah å Leia

Beroende på vad du menar med mkt, jag har vunnit lite grann, men att kalla det mkt är väl att ta i men några tusen var det iaf

Mamma till världens bästa Leia
  • MrsLi

Jag vann 100.000:- på en trisslott. Det var 7 år sen nu. Pengarna är slut (för många år sen) men jag köper fortfarande lotter i hopp om att samma sak skall upprepa sig.
    Jag vet.. oddsen är emot mig

• En glad tjej

Jag har inte vunnit nåt speciellt men sambon har vunnit ett par hundratusen på hästarna men det var innan han träffade mig, nu vinner vi inget hehe!

• MrsLi

Sen var ju frågan .. har DU någon gång vunnit...
    Men om vi diskuterar om någon i familjen eller släkt har vunnit så kommer det ju i en annan dager

• synthetic

Min dotter vann 500 på jack vegas det tycker jaag är mkt för en 1 åring

♥ Dotter 051231 - Bebis 071121 ♥
  • elektra1

vann 5000 kr på en tia lott för flera år sedan.

såg inte att det var vinst, utan slängde lotten på bordet.

killen kollade om det var vinst innan han slängde lotten.
    och jag trodde han skojade med mig när han sa det först.

Svar på tråden Har du någon gång vunnit MYCKET pengar på spel?