• panki2

hur lång tid att gå ner 15 kg?

Jag vill tappa 15 kg och har börjat med viktväktar mat. Ni som har gått ner ca 15 kg, hur lång tid tog det?

Alltså ni som har använt er av VV metod el liknande. Var realistiaka och räkna även med vecor som inte gått så bra.

Kram

Gärna bra tips och recept mottages tacksamt!

• Svar på tråden hur lång tid att gå ner 15 kg?
  • panki2

Grattis!!!

Det var snabbt jobbat!

• Videkorgen

Oj, kan säga att jag räknar då kalenderveckor eller vad man ska kalla det =)

Lycka till!

• fenixen

Jag tycker inte att man ska räkna med att gå ned snabbare än 1kg/vecka. Går man ned fortare tappar man en del muskler och man har även lättare att gå upp igen sedan när man slutat sin diet.

• Kaxmaja

Med vv så räknar de en viktminskning på 0.5-1kg i veckan. Jag gick ner 25kg på ca 6 månader. Då tog jag de i lagom takt och hade även unnar dagar emellanåt

♥♥♥♥Lyckliga oss♥♥♥♥
  • tatu girl

Hmmm... Jag kan bara svara på hur snabbt man kan GÅ UPP 15 kg.... Men det är väl lite OT?

• juzze

Hej!
    Om du vill vara helt realistisk så skulle jag räkna med 0,5 kg per vecka i snitt. Det blir alltså 30 veckor, ungefär 7 månader. Tror det är många som sätter upp alltför orimliga mål, vilket ofta slutar i besvikelse. Om du däremot klarar det på kortare tid så se det som en bonus! Lycka till!

• panki2

tatu girt: jag vet också hur fort det kan gå att gå upp 15 kg

angelezzan: jag ska kolla in den tråden som du tipsade om!

Tack för alla svar. jag har som mål ett kg i veckan men nu så här i början vill jag se resultat snabbt.

Om allt går som smort borde jag komma i mina jeans till jul iaf.

Svar på tråden hur lång tid att gå ner 15 kg?