• optimisten

Någon som rest med internet resebyrån Travellink? Snabba svar!!

Ska åka till Mallorca imorgon och blev nu lite nervös när jag läste på min bokning. När man bokar för tre personer samtidigt är det inte självklart då att man får sitta brevid varandra? Det kan även tillkomma skatter på hotellet och lokala skatter vid avresa?? Kan inte ringa dem heller nu för det är stängt men man blir ju lite orolig hur dyrt det kan bli.. Någon här som har rest med dem och kan dela med sig vad de tyckte??!!

• Svar på tråden Någon som rest med internet resebyrån Travellink? Snabba svar!!
  • hotten

genom dem bokar du vanliga reguljär flyg å hotell, precis som om du bokar allt skilt på olika ställen..
    lokala skatter mm får du ju alltid betala, ofta ingår det dock om man flyger charter..
    brukar inte handla om många hundringar i slutändan ändå

• Ciceli

Jag har rest med dem 5-6 ggr. Som hotten precis skrev så är det enbart en bokningssajt. Platsnumrering och sånt fixar du som vanligt vid incheckningen.

Vad gäller skatter och avgifter så är det faktiskt något som jag aldrig tänkt på, så med andra ord har det förmodligen inte varit nån större utgift, om ens nån.

• hotten

avreseskatter å dyl finns ju inte i alla länder, men om du läser på om landet du skall till så brukar det finnas i de flesta infot om sådanna avgifter finns, de är ju lika för alla..(dvs inget att göra med vem du reser med eller så)

• optimisten

Jag har nu komit hem ikväll och jag rekommenderar inte att boka med Travellink eftersom det var strul med både bokning och hotell . Nästa gång så blir det ving...

• hotten

du kan ju inte jämföra ett charterbolag med en resebyrå!

• Silverblå

Bokade min flygresa till Sydney med dom, det funkade perfekt! Inga extra skatter för min del! Är jätte nöjd!

Svar på tråden Någon som rest med internet resebyrån Travellink? Snabba svar!!