• Bajen81

    Idioter som förstör för andra!!!!!

    Jag hatar de människorna som tror att de har nåt att bevisa och kastar in saker på fotbollsplanen.. Det packet borde skickas med fångtransporter till Belgrad och släppas ut emellan Partizan och Röda stjärnan huliganer..

    Hoppas att ärthjärnan som kastade in muggen på SÖS ikväll får ordentligt med bank av polisen ikväll..

  • Svar på tråden Idioter som förstör för andra!!!!!
  • Ångan

    Skönt att dom fick tag på puckot iaf. Verkade som om fansen själva pekade ut "gärningsmannen". Vore så jäkla tråkigt ifall det skulle bli minuspinner i år igen

  • Ara77

    Gött att dom vann iallafall. Blir trött hulliganerna som bara ska förstöra.

  • Tvillingfarsa

    Jo det är synd att huliganer potentiellt kan påverka utgången av en match.

    Skönt att inte fallet blev så här. Även om jag inte är bajare så finns det ju en moral i det hela tycker jag.

  • Ångan
    Tvillingfarsa skrev 2007-08-02 09:46:52 följande:
    Jo det är synd att huliganer potentiellt kan påverka utgången av en match.Skönt att inte fallet blev så här. Även om jag inte är bajare så finns det ju en moral i det hela tycker jag.
    Jo, precis. Detta gäller ju inte bara bajen utan rent allmänt i alla idrotter osv osv. Det är så få som håller på och förstör, och det vore verkligen tråkigt om just dom få idioterna skulle få vinna. Kolla t ex Danmark - Sverige i fotbollen... EN ENDA IDIOT som förstör för ett helt landslag och ett helt land. Försig så är chansen stor att Sverige hade satt straffen och vunnit endå, men då hade det iaf gjorts p ett schyst och ärligt sätt.
  • Bajen81

    för att dra ett exempel, en match i belgrad för några år sedan, var det en "supporter" som kastade in saker på planen, han blev rejält slagen av klacken innan han lyckades fly över kravallstaketet. När polisen fick tag i honom öppnade de grinden till samma sektion som han kom ifrån och kastade in honom igen.. Rättvisa är skipad

    Man måste tyvärr sätta hårt mot hårt, men t. ex bara biljetter till medlemmar i föreningen tycker jag är lite för hårt. då kan man ju inte ta med sig kompisar som är på besök och bara vill njuta av bra fotboll och en Kall öl :)

  • Sector primordius invalidus
    Bajen81 skrev 2007-08-02 18:24:02 följande:
    för att dra ett exempel, en match i belgrad för några år sedan, var det en "supporter" som kastade in saker på planen, han blev rejält slagen av klacken innan han lyckades fly över kravallstaketet. När polisen fick tag i honom öppnade de grinden till samma sektion som han kom ifrån och kastade in honom igen..
    JAAAA!! Underbart! *njuter med hela kroppen*!!

    Ut med packet!!

    Hasch och thinner - Bajen vinner!

    För att gå lite OT.
    Köp. En. Ny. Målvakt. Nu!
    - sixx.phpbb2.se - Sixx - Ett öppet forum för alla med lagom med regler -
Svar på tråden Idioter som förstör för andra!!!!!