Malabo, jag ska pa aterbesok om ett par veckor och ska da be honom ta odling pa naglarna for jag ar inte overtygad om att just naglarna har svamp. Det ar ju bara lite vitt precis under den vita kanten och inga andra "fel" alls. Kan ju lika garna vara sa mina naglar ser ut eller en skada av tranga skor har jag forstatt. ?
Men angaende halarna sa verkar sprickorna vara pa vag att forsvinna. *hoppas hoppas* Eller de har atminstone blivit battre/mindre/inte lika djupa sa jag hoppas att det betyder att det haller pa att botas. Vet man att det ar botat nar man inte har sprickor och torra halar langre, eller hur vet man det?
Tankte pa en sak for att halla svampen borta sen. Det finns ju fotsprayer som ska motverka svamp och halla foten torr, ar det bra att anvanda sadan spray for att slippa svamp eller har det ingen verkan? Jag skulle uppskatta tips hur man bast motverkar svamp i framtiden.
Det verkar som om man ska lufta fotterna ofta, torka dom val innan man tar pa strumpor och inte ha for varma skor sa fotterna blir svettiga. Har jag fel i nagot eller har jag glomt nagot?
Som sagt, alla tips for att slippa svamp mottages tacksamt for jag vill inte ha det har igen!