• Diorlover

Finns det någon sida där man kan hitta hotmailadresser?

Letar efter en gammal kompis å försöker hitta hans hotmail adress. Har den han använde innan emn den används inte längre tydligen..
    Så finns det något ställe där man kan säka på namn och efternamn å få upp en hotmailadress?

• Svar på tråden Finns det någon sida där man kan hitta hotmailadresser?
  • Jiie

Det tror jag inte, hoppas verkligen inte det....

Väntar Luciabebis
  • Diorlover

det måste ju finnas för en släkting till mig letade upp mig på det viset för något år sedan sökte på mitt efternamneftersom det är ovanligt så tog han kontakt emd mig.

• LuckyDucky

Inte vad jag känner till, det är nog inte så många heller som använder sina korrekta uppgifter när de reggar adresserna.

• LuckyDucky

Okay, men då finns det ju något sätt... men det kanske var via en annan typ av söksida, alltså inte bara för hotmailadresser?

• LuckyDucky

Hittade det här tipset:
    Tip: There are many email directories online. You can search for your friend in any of these email directories. Doing so is useful only if you have reason to believe he or she might have an email address there.

You can search these directories by first name, last name, sometimes by city, state and country the person lives in.

A tip for Hotmail users: you can search the MSN spaces once you're logged in to your email account (you have to be a member yourself to be able to search it).

• marcink

pa facebook kan man ju rimligtvis bara soka efter andra som ocksa ar registrerade medlemmar just dar. precis som lunarstorm, familjeliv eller bodycontact.

ett hett tips ar att googla. folk ar mer google-bara an manga undrar.

Svar på tråden Finns det någon sida där man kan hitta hotmailadresser?