• Löparpappa

    Ska du bli pappa våren 2008?

    Det ska jag, om allt går som planerat.

    Det känns lite läskigt, men mest bra och spännade.

  • Svar på tråden Ska du bli pappa våren 2008?
  • Löparpappa

    Tack.

    Jag hade nog tänkt mig början av året, började tidigare på en tråd för just februari, men det var ingen som svarade.

    Enligt uppgift från barnmorskan ska vi få barn den 23:e februari. Men det kan ju ändra sig och det är fortfarande en 30% risk för missfall (har jag hört av min fru). Om någon vecka kommer risken minska till 10%.

    Är det ditt första barn Angelven?

  • Frodoo

    Grattis killen, bästa man kan göra i livet att skaffa barn Har två fina flickor själv.

    Vid första födseln står tiden stilla ett tag för att sedan börja ticka på ett nytt liv..

  • johanur

    Här är en till...
    5 mars är det tänkt om allt går väl...
    Snart Nupp test. Först mallorca.
    J


    Löparpappa skrev 2007-08-02 15:00:41 följande:
    Det ska jag, om allt går som planerat.Det känns lite läskigt, men mest bra och spännade.
  • peffe

    för är det beräknat mellan 12-15 februari :) gratis till er andra :)

  • AYE

    Japp... ser ut att bli pappa i början av april.. (nyss fått reda på det). Spännande, främmande, skrämmande.
    Men framförallt, förbaskat skoj, svårt att fatta vad man ställt till med bara.
    För en dryg månad sen tog jag MC-körkort, skaffade mig båge och hade tänkt mig en MC-semester i Europa nästa sommar med tjejen bakpå... blir nog inte riktigt så. Planer omkullkastas men å andra sidan försöker vi leva i nuet o inte i framtid, eller i dåtid.

    Grattis till er andra och ett stort lycka till!

  • Angelven

    Du har bara fel båge aye...

    Sidvagn borde lösa problemet

    Är det första barnet då (låter så)? Gratulerar iaf!

  • AYE

    JO.... det finns ju de med sidovagn, men då kan man nästan lika gärna köra SAAB 9-3 som vanligt. Får helt enkelt låta henne köra bilen o så tar jag MCn. :)

    Första barnet, ja. Konstigt nog ser jag fram emot att bli farsa, har jag aldrig gjort tidigare.

  • Nixxe

    Hallå ja!!!

    7:de April då e det vår i allafall .... Mitt andra barn men första tillsammans med min nuvarade sambo ... Hon har oxå ett barn sen tidigare ... Barn nummer tre på gång alltså, beräknat till 7:de April ...

Svar på tråden Ska du bli pappa våren 2008?