• Anonym

Sug Av mig!

Min kille vill helst av allt bli avsugen... Jag gillar det ibland... Men så slår tanken mig... Varför går inte ha ner på mig? Jag har frågat honom o han säger att han inte gillar det men kan göra det för min skull.. *vad är det?* själva svaret vill man ju inte ha men jag kan förstå honom till viss del.

Men hur fasiken kan han vilja o nästan önska att jag sög av honom mera? Jag har klätt ut mig i sjuksköterske kläder, köpt dildos, låtit honom ta mig bakifrån.. jag har försökt göra mig till hela jävla tiden! Och han önskar att jag sög av honom??????

Han slickar inte mig "gillar iofs inte att bli slickad men det är ju principen".
     Han bjuder inte på sig själv. När klädde han upp sig senast för mig o gjorde nå romantiskt? Han tror nu att om han tar en dildo o stryker den på min mutta att jag ska bli nöjd.. FAN!

JAG SKA STREJKA SKITEN UR HONOM!!!!! NU HAR JAG GJORT MITT VILL HAN HA MIG SÅ FÅR HAN GÖRA NÅGOT SOM LOCKAR MIG!

Låter jag för sträng eller förstår ni mig? Killar Kan ni förstå mig att jag blir less på att försöka?

• Svar på tråden Sug Av mig!
  • Scorpio6969

Jag förstår dej men inte honom!!

Hmm, hade det varit vi hade det varit annorlunda...

• Anonym

Jag förstår dig...tycker inte alls att du är för sträng.

• Anonym

Har han inte hört talas om ge och ta?

• Änglablod

Uöh! En sån kille skulle inte ens få peta på mig.

* Your master is the devil *
  • BMW Lover
    SEXVÄGRA

Det hade jag gjort!

Vill han ha dej får han fan göra sej förtjänt av det!
  • Anonym

Stäng in dig med dildon o ha trevligt på egen hand, säg att han bara får vara med om han går med på en 69:a!

• Anonym

min kille är likadan! fast han vägrar slicka! men ska bli avsugen i tid och otid. Jag kan inte neka honom det då jag själv gillar att suga men blir frustrerad av att leva i ett förhållande där jag inte får känna sånt själv. Vad gör man?Har aldrig älskat att bli slickad mkt men nån gång vore väl trevligt.
    TS: är din kille svensk? Inte min,,,,,,

• Dollars matte

Har du berättat det här för honom? Han tror kanske att du är nöjd som det är. Tala om hur du vill ha det istället och ta för dig mer. Sex på lika villkor är alltid skönare...

• Scorpio6969

Dollars matte skrev 2007-08-02 23:04:37 följande:

Har du berättat det här för honom? Han tror kanske att du är nöjd som det är. Tala om hur du vill ha det istället och ta för dig mer. Sex på lika villkor är alltid skönare...
    Jag tror att det här är halva problemet i de flesta trådarna här, folk har ingen kommunikation, eller för dålig.

Säg som det är!!
  • Anonym (sug av mig)

Jag har sagt det till honom...men de flesta ggr jag tagit upp det är ur frustration...o då har vi bråkat o så har vi väl sagt dumma saker...

det enda jag har kvar nu är att sexstrejka... men det gäller att han kommer till mig oxå så jag kan göra det....

Svar på tråden Sug Av mig!