Har de tagit bort Hensvik spjälsäng från Ikea?!
Fick Ikeas katalog igår och Hensvik spjälsäng finns inte med där!
Fick Ikeas katalog igår och Hensvik spjälsäng finns inte med där!
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70116002
Den finns i alla fall på hemsidan.
IKEA har inte allt i katalogen, och det kan vara lite störigt ibland. Särskilt när man vill ha möbler ur samma serie och inte kan kolla på vad som finns...
Jag var på IKEA för några dagar sen och då fanns den.
På deras hemsida finns den kvar, men den har blivit lite dyrare.
Kejsarinnan:
Jag köpte den innan de gjorde om den och då kostade den 765 kr, om jag inte minns helt fel. Inte så stor höjning, kanske?!
jag beställde en av ikeas sängar skulle ha kommit v 29 men sen ändrade dom leveransen till 21 augusti, men har BF 15/8 men tydligen är deras flesta sängar slut i alla IKEAs i hela landet, så va ute i god tid..
jag fick köpa en annan från babyland =(
köpte min nina antik heter den för 1145kr.. finns två varianter som är billigare, billigast låg på runt 800 tror jag, men köpte täcke+ madrass o sånt på ikea sen
den finns nog kvar, ikea brukar inte ha med allt i katalogen, som förra året så trodde jag att de tagit bort stockholm serien eftersom mycket ur den fanns varken med i katalogen eller på nätet, men de finns fortfarande kvar.
Jag har beställt en Gulliver som ska komma v 34.. både hensvik o gulliver var slutsålda, hoppas jag får den i tid bara så att de inte ändrar ännu mer på leveranstiden. men då borde man väl få ångra sitt köp?
Jag var på IKEA idag och frågade om det gick att beställa Hensvik och fick då till svar att de tillfälligt dragit in den och att beslut om framtiden skulle fattas senast v36. Killen vi pratade med trodde att det innebar att det var någon detalj de inte var nöjda med och att den därför skulle göras om lite innan den kom ut till försäljning igen. (Det var på IKEA i Kungens kurva, Sthlm)