• Anonym

Första runket

Okej, såhär står det till. Jag har aldrig sugit av eller runkat en kille. SÅ nu är min fråga till alla killar OCH tjejer där ute för övrigt...hur gör man?

Killarna kan väl berätta vad dem tycker är skönast och ni tjejer kan väl avslöja om ni har några knep för att få killarna att gilla läget? ;)

• Svar på tråden Första runket
  • Anonym (Kille!)

När du suger ska du ta kuken så långt ner i halsen du kan, så du får kväljningar. Håll den kvar där och försök låta samtidigt så att det gurglar och har sig. Sånt gillar vi.

• Anonym

okej, men en sak har jag haft svårt att förstå..liksom, varför tycker killar det är skönt att ha kuken i munnen på tjejen? jag förstår att det är skönt när tjejen suger av killen men när hon bara är slapp i munnen, och han bara kör den in och ut. vad är så skönt med det?

• Anonym (Kille!)

För min del handlar det mycket om dominans och kontroll.
    Eggande!

• Anonym

så vad är bäst, vanligt sex eller när tjejen suger av? det är väl olika för alla men undrar ändå haha

• Anonym (Kille!)

Nämen, allvarligt så kan du nog skippa mitt första tips om du inte vet att han gillar sånt, och så kan det nog vara skönt att låta bli sådant som nybörjare :)

Min kvinna brukar slicka längs kuken, på baksidan av den, samtidigt som hon masserar pungen. Det finns en punkt på baksidan av ollonet, just där "strängen" fäster som de flesta killar jag känner tycker om att få slickad med tungspetsen. Kyss den, slicka den, ta den sakta in i munnen och gå så djupt du kan utan att det känns obekvämt. Se till att ha jobba upp ordentligt med saliv i munnen, lek med pungen samtidigt, du kan även använda den handen till att ta tag om roten på kuken och runka samtidigt som du suger högre upp. Personligen gillar jag inte "ta in kuken i munnen och sug" utan sug upp och ner, så den går in och ut. Retas först, pussa runt roten, pungen, ljumskarna. Det finns ett område mellan pungen och anus som är väldigt känsligt för beröring oxå, men det kanske känns som överkurs första gången.

Lycka till! :)

• Anonym (Kille!)

Vanligt sex vinner alltid tycker jag.. jag har svårt att komma av avsugning/runk även om det är otroligt skönt men det är en bra uppvärmning!

• Anonym

oki, tack för tipsen :D

• Runis

avsugning är bara jättehypat, det är inte så skönt som det framställs.
    Jag tycker inte det är någon höjdare direkt, men jag är väldigt dominant och vill fokusera på att tjejen njuter varje sekund. Det är bara om kvinnan uttryckt hur mycket hon njuter av att ta den i munnen som det ingår för min del faktiskt, det är en del som tänder väldigt mycket på det. Vilket jag har full förståelse för, jag njuter verkligen av att ge oralsex.

Svar på tråden Första runket