• AngieAngel

Vill han ha mig eller inte?? Obs Långt!

Hej alla..

Är ny här och börjar direkt med ett problem jag känner att jag verkligen behöver hjälp med.

Är separerad sen 6 mån tillbaka. Har en son på 4 år. Börjat dejta lite smått då jag verkligen säker kärleken i mitt liv. jag vill inte vara ensam..jag vill dela mitt liv med någon.

Dejtat en kille nu i en vecka..vi klickade direkt, vi har träffat varandra en vecka i streck. Båda vi har känt att detta verkligen är något.

Sen så har jag senaste dagarna märkt att han börjat bli lite off. Inte alls på samma sätt som innan utan mer reserverad.
    Svarar inte på gulliga sms man skickar och såna saker.

I morse skulle han iväg och jobba och efter att han åkt så kände jag att något inte va okej..så skickade ett sms.

Detta är vad jag och han skrev.
    Jag skrev till att börja med att om han tvivlar så vill jag att han säger det direkt.

han svarade med " jag tycker väldigt mycket om dig, dock har jag känt på sistone att jag inte har så mycket att säga. En konstig känsla men det beror väl på mig"

Då skrev jag tillbaka - "hmm vet inte hur jag ska ta det"

Han skrev - " Jag vet inte heller men du måste ju hålla med. Jag vill bara att det lossnar. Men jag vet, jag kan vara lite knepig. jag är ju dålig på att komma någon nära"

Då svarade jag- " har bara märkt att du är annorlunda än för en vecka sedan och att du på något sätt satt upp en murrunt dig nu och är reserverad. Tycker jag försöker pratamen mer att du inte vill eller känner ointresse.

Då svarade han såhär. "Då kanske det är bra att vi får en dag utan varandra. Jag vill inte förlora dig och vill inte ha någon annan."

Jag svarade- "Skulle jag förlora dig skulle jag ge upp hoppet totalt om att hitta någonsin hitta någpn att leva med. Du är den mest underbara kille jag träffat men käns som du glider mig ur händerna och jag fick panik. Så ja det är nog bra med uppehåll, men du vet inte hälften av hur mycket jag känner för dig."

Han svarade- Känner lite samma sak. Alltså att skulle det inte fungera med dig skulle jag ge upp. Men, nu tar vi en dag i taget så ses vi i morgon. Pussar"

och nu sitter jag här och vet inget alls, dom sms jag skickat efter har han inte svarat på. Från massa sms och gulliga mail till inget alls. och det jag hör från han är prktiska saker som typ vad vi ska äta i morgon..inget svar på saknar dig eller liknande.
    Hur sjutton ska jag ta detta!! Är dökär i denna killen

• Svar på tråden Vill han ha mig eller inte?? Obs Långt!
  • Malllis

Jag tror inte du behöver oroa dig. Ge honom lite tid så kommer det lösa sig. Det kanske bara har varit lite intensivt ett tag? Lycka till!

• sussiegull

ok dags att back off lite tror jag. killen kanske fick lite panik for att allt var sa 'perfekt'. oroa dig inte sager jag, killar kan vara lite knepiga men i denna sitution ar det valdigt svart och vitt - vill han ha dig sa kommer han att gora nagot at det - och det sa han ju ocksa att han inte ville forlora dig. gor nagot annat, traffa dina vanner eller nat sa kan han hora av sig till dig nar han vill traffas. han fick nog lite panik for att allt gick sa bra, och ar kanske radd att det inte ska funka, vem vet. han verkar ju upperbarligen intresserad sa nej jag tror inte du har nagot att oroa dig for , ta't lugnt bara!

• fenixen

Han kanske tycker att det har blivit lite väl mycket ett tag. Låt honom få lite egen tid och håll inte på att skicka mess hela tiden. Han hör nog av sig när han känner sig mogen för det.

• ptoa

Sorry..men han vill inte ha dig.

En bra relation går av sig själv, man ifrågasätter inte ev.partners känslor efter enbart en vecka.Det känns att han väntade på att DU skulle tagit upp detta med hans ointresse eftersom han blev så snabb med att ta paus.
    Det där "det är inte du, det är jag" är så klassiskt så det finns inte.
    Du har kärat ner dig efter en vecka i en kille som inte vill ha en relation med dig, plus att du har talat om vad du känner. Inte bra, inte bra alls.
    Så kände jag efter jag läst ditt inlägg.

• AngieAngel

Hej igen

Ja det kanske är så..att han fick panik..känns bara så snopet eftersom HAN är den som varit den drivande med mail och sms...hmm svårt detta..man känner sig så dum och alldeles för på.

Har lust o bara skriva till han att ta den tid du behöver själv ett tag, för att det käns som han behöver tid o tänka igenom allt..men det kan man ju inte heller göra..då är man oxå för på..hatar detta med att vara singel o dejta..så himla svårt

• AngieAngel

ptoa

Han sa till mig först att han va kär..han har varit den drivande i allt..inte jag..därför släppte jag lite på vad jag hållt inne med att säga idag

• giftgrodan

det känns som att ni har hållit kontakten i stort sett oavbrutet sen ni träffades? Det är ju så lätt med mail och sms att hålla kontakten även om man inte träffas... då kan det nog vara lätt att man känner sig lite kvävd, även om man tycker mycket om den andra.

• petsod

Är jag gammalmodig eller är det ingen som PRATAR med varandra längre, hatar alla dessa sms, det kan väl inte vara ett bra sätt att kommunisera på, alla verkat ju ändå läsa mellan raderna.

• AngieAngel

giftgrodan

Möjligt..men som jag skrev så är det HAN som messat konstant, HAN som messat så fort vi sagt hejdå att han saknar mig. HAN som sagt att han va kär.

Jag har legat lågt..och sen avtar hela hans beteende till detta..och då undrar man ju.

• ptoa

Vänta nu, var och en har ansvar för det man gör. Man behöver inte göra ngt man inte vill eller tillåta andra pressa en. Du är du och du kan alltid välja hur du vill göra, eller hur?
    Du är fri att svara på hans mail, sms eller förklara dina känslor för honom. Bara man är beredd på konsekvenserna.
    Handen på hjärtat, tror du verklgen att det är true love efter en veckas mail och sms? Och så sex har ni också hunnit med har jag förstått.

Svar på tråden Vill han ha mig eller inte?? Obs Långt!