Vill han ha mig eller inte?? Obs Långt!
Hej alla..
Är ny här och börjar direkt med ett problem jag känner att jag verkligen behöver hjälp med.
Är separerad sen 6 mån tillbaka. Har en son på 4 år. Börjat dejta lite smått då jag verkligen säker kärleken i mitt liv. jag vill inte vara ensam..jag vill dela mitt liv med någon.
Dejtat en kille nu i en vecka..vi klickade direkt, vi har träffat varandra en vecka i streck. Båda vi har känt att detta verkligen är något.
Sen så har jag senaste dagarna märkt att han börjat bli lite off. Inte alls på samma sätt som innan utan mer reserverad.
Svarar inte på gulliga sms man skickar och såna saker.
I morse skulle han iväg och jobba och efter att han åkt så kände jag att något inte va okej..så skickade ett sms.
Detta är vad jag och han skrev.
Jag skrev till att börja med att om han tvivlar så vill jag att han säger det direkt.
han svarade med " jag tycker väldigt mycket om dig, dock har jag känt på sistone att jag inte har så mycket att säga. En konstig känsla men det beror väl på mig"
Då skrev jag tillbaka - "hmm vet inte hur jag ska ta det"
Han skrev - " Jag vet inte heller men du måste ju hålla med. Jag vill bara att det lossnar. Men jag vet, jag kan vara lite knepig. jag är ju dålig på att komma någon nära"
Då svarade jag- " har bara märkt att du är annorlunda än för en vecka sedan och att du på något sätt satt upp en murrunt dig nu och är reserverad. Tycker jag försöker pratamen mer att du inte vill eller känner ointresse.
Då svarade han såhär. "Då kanske det är bra att vi får en dag utan varandra. Jag vill inte förlora dig och vill inte ha någon annan."
Jag svarade- "Skulle jag förlora dig skulle jag ge upp hoppet totalt om att hitta någonsin hitta någpn att leva med. Du är den mest underbara kille jag träffat men käns som du glider mig ur händerna och jag fick panik. Så ja det är nog bra med uppehåll, men du vet inte hälften av hur mycket jag känner för dig."
Han svarade- Känner lite samma sak. Alltså att skulle det inte fungera med dig skulle jag ge upp. Men, nu tar vi en dag i taget så ses vi i morgon. Pussar"
och nu sitter jag här och vet inget alls, dom sms jag skickat efter har han inte svarat på. Från massa sms och gulliga mail till inget alls. och det jag hör från han är prktiska saker som typ vad vi ska äta i morgon..inget svar på saknar dig eller liknande.
Hur sjutton ska jag ta detta!! Är dökär i denna killen