Regnkläder H&M
Någon som vet om H&M:s regnkläder är bra i kvlitet och till vilken storlek de går upp till. Vi skall köpa nytt nu inför skolstarten.
Någon som vet om H&M:s regnkläder är bra i kvlitet och till vilken storlek de går upp till. Vi skall köpa nytt nu inför skolstarten.
Jag tycker att de faktiskt är jättebra! Inte så superdyra och håller imot vatten både uppifrån och underifrån
Jag har POP till sonen och H&M till dottern. Dottern blir lätt blöt och det har aldrig hänt sonen. Jag kommer inte att köpa H&M längre.
Inga fler som har erfarenheter om h&m och dess storlekar?
Lova har byxor därifrån å de blir ganska våta ...suger liksom egenom men då går hon i vattenkärr å håller på med sånt.
Storlekarna är ganska stora. Tar du en nr upp kan du ha dem 2 säsonger med tur. Iaf de där hängselbyxorna.
Det har vi haft å nu skall vi köpa nya.
Har idag köpt galonkläder på h&m till min dotter som blir 1 11/8 i storlek 74 och de var stora på henne .
Jag tycker att de har varit bra!
Hon har normalt storlek 122/128, man kanske kan ha samma i regnkläderna.
Vi skall shoppa i helgen, tacksam för mer tips.
Vi köpte regnjacka till sonen på HM igår. Köpte samma storlek som han brukar ha och den passade bra. Lite att växa i till och med. Vet inte hur bra den funkar i ösregn, men vi var ute idag när det småregnade och han var helt torr när vi kom in. Trots klätterställning och rutschkana.
Prisvärt, tycker jag.
Vi har galonisarna, och de har varit bra men då kryper min dotter inte direkt i vattenpölar, hon är snart 2 1/2. De kostade 200 men det tycker jag nästan är lite dyrt när man kan få ett helt set från Didriksson för 300-350.
Bra i stl då man kan spänna in/ut hängslena så de har lång användningstid.
Om man tar hängselbyxor borde väl 122/128 funka