• Joja

Regnkläder H&M

Någon som vet om H&M:s regnkläder är bra i kvlitet och till vilken storlek de går upp till. Vi skall köpa nytt nu inför skolstarten.

• Svar på tråden Regnkläder H&M
  • kaksmulan

Jag tycker att de faktiskt är jättebra! Inte så superdyra och håller imot vatten både uppifrån och underifrån

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • Jessicath

Jag har POP till sonen och H&M till dottern. Dottern blir lätt blöt och det har aldrig hänt sonen. Jag kommer inte att köpa H&M längre.

• Joja

Inga fler som har erfarenheter om h&m och dess storlekar?

• Trossens mamma

Lova har byxor därifrån å de blir ganska våta ...suger liksom egenom men då går hon i vattenkärr å håller på med sånt.

Storlekarna är ganska stora. Tar du en nr upp kan du ha dem 2 säsonger med tur. Iaf de där hängselbyxorna.
    Det har vi haft å nu skall vi köpa nya.

Mamma till Lova och Alvin
  • carola1977

Har idag köpt galonkläder på h&m till min dotter som blir 1 11/8 i storlek 74 och de var stora på henne .

• Pion75

Jag tycker att de har varit bra!

• Joja

Hon har normalt storlek 122/128, man kanske kan ha samma i regnkläderna.

• Joja

Vi skall shoppa i helgen, tacksam för mer tips.

• Tilda

Vi köpte regnjacka till sonen på HM igår. Köpte samma storlek som han brukar ha och den passade bra. Lite att växa i till och med. Vet inte hur bra den funkar i ösregn, men vi var ute idag när det småregnade och han var helt torr när vi kom in. Trots klätterställning och rutschkana.
    Prisvärt, tycker jag.

• soffan1

Vi har galonisarna, och de har varit bra men då kryper min dotter inte direkt i vattenpölar, hon är snart 2 1/2. De kostade 200 men det tycker jag nästan är lite dyrt när man kan få ett helt set från Didriksson för 300-350.
    Bra i stl då man kan spänna in/ut hängslena så de har lång användningstid.

• Joja

Om man tar hängselbyxor borde väl 122/128 funka

Svar på tråden Regnkläder H&M