• Anonym

Hade Jättebröst!

Resoneras ganska mycket kring bröst här, själv har jag haft enorma bröst.
    Redan som 10 åring kunde jag ha min mammas BH, sen växte bara brösten mer och mer. Innan jag gjorde bröstförminskningsoperationen hade jag H H kupa, men var inte överviktig. Alltså dubbel H
    , kunde knappt göra någonting. Konstig hållning hade jag och det var SÅÅÅ tungt! Tänk själva, gå till affären köp fyra kilo äpplen stoppa ner dom i påsar och häng dom med hjälp av ett snöra runt nacken och ner över bröstet. Tänk då att gå med det i 15 år. Aj aj aj, att sen lyfta av det är ju en befrielse.

Operationen gjorde ont men det var det värt. Den som har så stora bröst och har ont av det kommer inte att ångra sej.

• Svar på tråden Hade Jättebröst!
  • lillajag82

skönt att du mår bra nu i allafall o kan göra allt det du inte kunde förr

Emelié010224 & Albin060520
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    MagnusBää skrev 2023-10-06 22:40:01 följande:

Män som mig gråter när de hör historier som din.
    Jag tycker att det bästa som finns är stora bröst på en liten kropp. Typ g kupa och större på en kvinna som väger 50-65 kg är oslagbart.
    Förstår ju samtidigt att det kan bli besvärligt för nacke och rygg, men hade jag haft en sådan kvinna hade hon fått ligga i soffan medans jag fixade det mesta. Bara jag fick njuta av henne när och hur jag ville?

Vad blev din stl efter reduktionen?

Spyr. Förstår varför kvinnor ger upp män.
  • Lurifixen

Jag tycker att det bästa som finns är stora bröst på en liten kropp. Typ g kupa och större på en kvinna som väger 50-65 kg är oslagbart.
    Förstår ju samtidigt att det kan bli besvärligt för nacke och rygg, men hade jag haft en sådan kvinna hade hon fått ligga i soffan medans jag fixade det mesta. Bara jag fick njuta av henne när och hur jag ville?

För hon vill säkert ligga i soffan hela dagen? 

Inte kunna göra fritids aktiviteter, inte kunna springa, bada, gå på stan etc. 
  • Anonym (Pucko)

...fattar inte vad känsliga rummet är...

Samma typ av fetisch som män som vill amputera ben och armar på kvinnor. Egen njutning går före andra människors hälsa och välmående.
  • Anonym (upp o hoppa)

Många kvinnor tycker om att röra på sig, att vara aktiva. Det blir trist att bara ligga i soffan, och så är det ohälsosamt. Många kvinnor blir gladare av att få se olika saker, motionera, vara ute i naturen.
  • Anonym (upp o hoppa)
    Anonym (Pucko) skrev 2023-10-07 07:54:42 följande:
    Samma typ av fetisch som män som vill amputera ben och armar på kvinnor. Egen njutning går före andra människors hälsa och välmående.
    Boxing Helena
  • Mimosa86

Fast då är det ju en sexdocka du efterfrågar inte en riktig kvinna med den beskrivningen.

Hylla TS att hon prioriterade sin hälsa och välmående. Det är det enda viktiga i slutändan.
Svar på tråden Hade Jättebröst!