Tidernas sämsta raggningsreplik?
Ok det här är sista jag lovar.
Själv föll jag fanimig för den första, en gång för många år sen. Lågt. Lägre än Glocalnet.
Ok det här är sista jag lovar.
Själv föll jag fanimig för den första, en gång för många år sen. Lågt. Lägre än Glocalnet.
Första alternativet. Så jäkla töntigt...
"hey bruden, porriga glasögon du har.... ska vi knulla?" - Nog den sämsta jag hört hittills... han försökte nog vara originell men
Urk hatar smöriga raggnings repliker om stjärnor, ögon, änglar osv... kunde inte välja vilken som är värst hehe
Konstigaste jag fått höra var från en kille ute på krogen (såklart) han kom fram till mig och frågade om han fick suga på min underläpp.
"Vill du hänga med hem och käka hamburgare och knulla? Nähä vadå, gillar du inte hamburgare eller?" röstade jag på, mest för att det är den enda jag fått sagt till mig själv. Fast han sa spagetti istället för hamburgare..
Min man när vi träffades första gången:
- Are your eyes real?
- Yes
_ No, are you sure?
Öhhhh, näe vänta nu jag har ju såklart två porslinsögon, eller hur var det nu?
Kommer på ett par till dåliga alternativ:-
- Raggaren slickar sig på ena fingret, petar det sen på sitt 'offer' och säger: "oj, du är ju alldeles blöt, kom så går vi hem och tar av dej de där blöta kläderna."
- Raggaren sträcker över några sedlar till 'offret' och säger, "Här, sup mej snygg. Jag står där borta under tiden"
En som jag fick höra för många år sen.
Jag satt imitten mellan två killar varav den ena var kär i mej å den andre en jag flirtade lite med. Då kläcker den käre ur sej.
Du sitter som en ros mellan två skitar
Jag trodde jag skulle dö av pinsamhet då han var i mitt sällskap och jag smörade för den andre
Blev annat för jag har fått en del:
1. Jag älskar dig (vi hade träffats i 4 minuter) haha
2. Nu får du en öl av mig sen går vi hem och knullar.
3. Snygga skor är det en ängel som bär dom?
(Mina svar:
1. Du älskar inte mig vi har känt varandra i 4 minuter.
2. Öh jaså de gör vi?
3. Nä det är en mamma "denna raggningsreplik fick jag för ett år sen )
"jag har tappat mitt telefonnummer, kan jag få ditt?"
så jävla ball :p
Denna är autentisk och har blivit uttalad av min sambo då han försökte visa sitt intresse för att lära känna mig.
"Kan du inte komma upp till mitt pensionärsakvarium nån dag på en kopp kaffe?"
Pensionärsakvarium betydde att han menade sin inglasade balkong på 4:e våningen.
fast nu såg jag att jag var rejält OT... sorry :(
Sämsta får nog bli alla sliskiga som t.ex. "jag drunknar i dina ögon..." osv.
"Dina ögon är som oceaner"...
Meli o Neo skrev 2007-08-03 20:39:48 följande:
Hur vill du ha din ägg?? Stekta eller befruktade??
Och den sambon körde för att få med mig hem..
- Ska du med hem och putsa fönster??
Följde med han hem men putsade iallafall inga fönster.. förens ett par månader senare när han skulle flytta ut ur de huset och in i ett annat med mig
"här har du, sup mig snygg" den har jag fått.
Ful/korkad var han åxå så jag sa:
Du, så rik är ingen.
1-5 och 8 var lika dåliga.
6-7 ok
Meli o Neo skrev 2007-08-04 20:52:27 följande: