Naveln ramlar av redan?
Dottern är 5 dagar och naveln är redan på väg att trilla av. Man ser att det är lite varigt i navelhålet. Tycker det låter tidigt att den ramlar redan nu?
Dottern är 5 dagar och naveln är redan på väg att trilla av. Man ser att det är lite varigt i navelhålet. Tycker det låter tidigt att den ramlar redan nu?
min sons ramlade på tredje dagen tror jag.. håll bara rent och fint så=)
hoppas hon inte tappar naveln... Men gärna navelsträngen!!!
Min dotter tappade din navelsträng när hon va 2 dagar! "Heeeeelt normalt" sa min BM...
:)
Nej den kan ramla av tidigt. Lovas föll av på 4'e dagen tror jag. Tvätta av med lite alsollösning, det torkar ur gegget.
Williamvar 5 dagar när hans navelstump trillade lös. Började lukta apa efter 2-3 dagar och sen gick det snabbt så föll den lös.
Har för mig att de brukar ramla av inom 7-10 dagar så det är nog som det ska vara. Tror att min dotters hade ramlat när vi var på pku testet när hon var fem dagar.
dottern tappade navelsträngen när hon var 5 dagar
Min sons stump låg i blöjan på fjärde dagen ...
mirandas släppte efter en vecka ungefär, hittade den i blöjan..
Erins trillade av när hon var 7 dagar gammal. HELT normalt!
Min son tappade sin "stump" på 5:e dagen...
Sonen tappade navelsträngen när han var 5 dagar.
Mitt barn tappade sin på 3:e dagen
min son tappade stumpen på 5 dagen
Vår lilla Linns navel ramlade i förrgår och hon är en vecka inatt! Frågade dr igår o det är bra att den ramlar tidigt! Skulle göra rent en gång om dagen ca. Bra att låta den vara så mkt som möjligt!
Grattis förresten!
Ebbas navel trillade av på fjärde dagen, så skönt!
Pigan vårans ramlade av på 6:e dagen.
5:e dagen