• Anonym

klitorisstimulator

Tänkte prova att köpa en klitorisvibrator. Är det någon so har något bra tips? Kan tilläggas att jag har svårt att få orgasm och skulle nog behöva en med kraftfulla vibrationer. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-04 15:31:14:
    Vill gärna ha namn på vad de heter också, så jag kan beställa rätt produkt!

• Svar på tråden klitorisstimulator
  • Anonym

Då ska jag ta mig en titt. Men har den kraftfulla vibrationer? Jag menar KRAFTFULLA för jag kan inte komma till annars! Tack för svaret!

• Anonym

Tittade på sidan den här känner jag igen den är en av dem jag funderat på. Vilken av dem är det du rekomenderar?

• Anonym

Skulle välja en med steglös vibrator. Köpte en ganska nyligen och den går på samma tempo hela tiden, lite tradigt :(

• Anonym (mm)

jag har oxå svårt att komma, men det finns en liten klitoris dildo som heter nåt med "rocket pocket" och den är superstark i vibbarna. garanterat orgasm efter bara några få minuter!
    den är bilig också, ca 129:-. sök efter sexleksaker på google o ta första bästa shop, nästan alla har den. den är liten med utbytbara huvuden o i krom färg ofta.

• Anonym (DEN HÄR)

www.lustjakt.se har du den här! Det är bland det bästa jag har köpt.

Little Animal
    Produktnr: 10811

219 krAntal Egenskaper
    Diameter 2 cm

Total Längd 10 cm

Ytstruktur Slät

Ljudnivå Lågt

Drivkraft Knappcell, Antal:3 st

Vikt 100 gram

Vibrationsgrad Mycket hårt

Material Jelly

Kvalité Medel

Yta Slät

Hårdhet Mjuk
    » Visa information om egenskaperna
    Beskrivning
    Little animal är en liten och diskret klitorisretare som har formen av ett djur, t ex kanin eller delfin. Dess små mått kommer både att charma dig och förvåna dig, när du väl lär känna denna djurs förmåga att på ett effektivt sätt krydda din tillvaro. Så om du är ute efter diskretion, är detta djur den rätta lekkamraten för dig.

Denna klitorisretare har on/off läge för en enkel användning och ett snöre för att du lätt ska kunna hänga den ifrån dig och hitta den igen när du behöver den. Den är gjord av jelly, ett material som är mjukt och skönt men ändå fast och hållbart.

Little animal är trots sin storlek hårt vibrerande, vilket ger dig en skönt kittlande känsla samt ökad stimulans och är ett bra val även för dig som känner att du har låg känslighet i din klitoris. Den är även vattentät, så den kan följa dig in i duschen för en lekstund och du kan känna dig trygg att den inte kommer till skada.

Den här klitorisretaren är ett val för dig som vill tillföra lite extra krydda i ditt samliv, då den kan användas både vid samlag eller en liten lekstund på egen hand.

Är du mycket på resande fot eller inte har plats att förvara större stavar är Little animal ett bra val eftersom den lätt får plats i väskan, i en låda hemma eller helt enkelt hängande i duschen.

3 st knappcellsbatterier ingår.

• Anonym

Tack så jättemycket för era svar! Ska shoppa loss nu!

• carin 82

jag köpte en dildo sist jag var på sexparty som heter perfecy peter. svinbra. kan verfkligen rekomendera den

• carin 82

perfect peter ska det vara. från lustboden tror jag det var

• Anonym (erfaren)

Jag har Little animal men kommer inte med den... Däremot inhandlade jag en Rabbit och använder bara kaninen, kommer på tre sekunder!! Även Fickmassören artnr. 3897 är suverän. Handlar alltid från Lustjakt.se för där har de ett års garanti och inget krångel.

• Anonym (Snipan)

Jag har också 3897 Fickmassören och den har kraftiga vibrationer som gör att man kommer snabbt.
    Har också 4379 Finger Massager som också är kanonbra.
    Bägge har jag också köpt hos lustjakt.se
    Jag håller med Anonym(erfaren) om att Lustjakt är en kanonbutik!

• Anonym (DEN HÄR)

jag handlar allt på lustjakt.se jag med. Dom är väldigt trevliga och jysta, Det har aldrig varit några som helst problem. Och dom har ju massor med andra leksaker som är toppen

• Anonym

Hej på er! Och tack för alla era svar! Nu har jag gjort min shopping. Det blev little animal och fickvibratorn! Tack igen! Kram!

Svar på tråden klitorisstimulator