• Anonym (Sambokille)

Testat vibrerande ägg?

Hej!

Tänkte överraska tjejen med ett vibrerande ägg, bnågon som har något positivt eller negativt om den att säga?, erfarenheter?

Ni som testat - leker man båda två lika bra med den tillsammans som när tjejen är ensam och tillfredställer sig?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Testat vibrerande ägg?
  • NovaoAndré

jag och några vänner gav ett vibrerande ägg till en väninna i present för några år sedan, mest på skoj såklart, men hon tackade oss så hjärtligt efter några veckor och sa att hennes sexliv ihop med sin kille blev sååå mkt skönare. Så det måste ju ha varit bra då *S*

jag själv tycker att vibbarna var för mesiga i den jag har..men smaken e som baken

• Reebok

Jag har vibrerande ägg och det är skit bra, kanske lite högljutt men det är bra speed i mitt =)

Både jag och min sabmo har använt det tillsammans..
    Dock den jag har så är det sladd till och det har blivit glapp så funkar tyvärr inte längre, men de är ju billiga (iaf de billigaste)

Köp tycker ja =)

• Anonym

Jag har och jag älskar det tycker absolut du ska köpa ett till tjejen!

• Anonym (Lotten)

Jag äger själv ett vibrerande ägg och det är superbra.
    Jag har "Safari egg" Produktnr: 9126 hos lustjakt.se
    I förspelet så använde vi ägget på varandra över hela kroppen och vips så upptäcker vi massor av andra erogena zoner som vi inte tänkt på tidigare och sedan så använder vi ägget mera intimt ;)

• Anonym (HornDog)

Hej!

Jag och min fru har i våran "leksaksarsenal" bland annat 2st ägg. Vi använder dem på 2 olika sätt generellt sett. Antingen gnider/smeker hon ägger mot klitoris medans jag tar henne, eller bara på egen hand. Eller så för vi först in ägget i henne och jag tar henne. Ägget kommer då djupt in i henne och hela underliver blir liksom pulserande. Lika skönt för henne och mig.

• Anonym

köp ett!
    Jag har ett&klarar mig inte utan det! :)

..&man kommer garanterat. Jag rider min pojkvän samtidigt som ägget stimulerar klitoris, kommer varje gång!

• mamma99

Värdens bästa uppfinning..jag bara ÄLSKAR mitt ÄGG=)

• Anonym (8)
    Anonym skrev 2007-08-08 19:51:15 följande:
    köp ett!Jag har ett&klarar mig inte utan det! :)..&man kommer garanterat. Jag rider min pojkvän samtidigt som ägget stimulerar klitoris, kommer varje gång!
    måste man hålla egget mot klitoris eller går det att sätta fast på någt vis?
  • Anonym (Lotten)

Jag håller mitt ägg i sladden och själva ägget ligger och vibrerar mot klitoris.
    Man kan även använda ägget invändigt om man vill.

• Anonym

Dom med sladd, kan man ha dom i stjärten?

• Anonym

jag använder det ibland ensam med oftast tillsammans med pojken.. vi tycker båda om det

• Lis Alm

Ja, man kan även använda ägg analt. Jag brukar dock rek att man sätter en kondom på ägget. För det blir lättare när man ska göra rent ägget.
    Använd aldrig samma ägg både vaginalt och analt.

• Anonym (soffi)

Var länge sen jag hade ägget. Vi hade det antingen i rumpan på mig och så tog han mig vaginalt, då fick han lite extra skönt.

Har inte haft mot klitoris faktiskt, vad fånigt att vi bara stoppat in den nånstans, haha.
    Lite svårt att få den rätt då, den ligger ju still där då. Tyckte den var lite tråkig, men positivt att man kan stegra vibrationerna.

Svar på tråden Testat vibrerande ägg?