• JLS

Lugg eller inte? Och vilken slags lugg?

Funderar på en liten förändring och på lugg men skulle jag verkligen passa i lugg? Och vilken slags lugg tror ni jag skulle passa bäst i så fall? Har inte haft lugg sen jag var 12 år så man är ju lite skraj

Sned lugg eller en rak lång tjockare lugg?

Så här ser jag ut på ett ungefär

[IMG:411:640]i20.photobucket.com/albums/b242/Blondiediezel/sannapanna.jpg[/img]

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-05 10:34:51:
    Hoppas detta foto funkar bättre då:

[IMG]i20.photobucket.com/albums/b242/Blondiediezel/sannapanna.jpg[/IMG]

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-05 10:36:12:
    Jaha det gick inte att köra photobucket här uppenbarligen, kolla gärna in i mitt galleri och säg er åsikt

• Svar på tråden Lugg eller inte? Och vilken slags lugg?
  • MartinaE

jag tror på en lång tjock lugg =) du har ganska hög panna och då blir det snyggt fall på den långa luggen =) jag skulle inte kunna ha det för jag har typ ingen panna =/

• JLS

Ja tror jag kommer köra på en ganska lång lugg, kort är jag inte så jätteförtjust i

Antingen rak eller sned oj vad svårt=)

• SatuSv

skulle bli fint med lugg,det passar när man har hög panna.
    Jag har hög panna o haft lugg typ hela livet,har den precis ovanför ögonbrynen snyggt åt sidan.

• Gärdan

Tror att du skulle va fin i lugg. Men jag röstar helt klart på en sned variant! bra utskuren så att den ligger lätt åt sidan av sig självt. Tycker att det verkar passa din stil bättre. (av det lilla jag sett i ditt galleri...)Men det kan ju handla om att jag nästan aldrig tycker att det det är snyggt med en rak, lång lugg a´la Sanna Nilsen eller Titio för typ 8 år sen!

• annmi

Hmm
    Jaa lugg är fint,men tror du inte du ångrar dig då??
    Har barn som gjort det & då har det tagit alldeles för lååång tid för den att växa ned igen!!!

Meen du ser bra ur i lugg...Snäll på nå vis!!!

• annmi

Psst...Mina töser var ung lika gamla som du är nu..Alltså inga Småbarn
    Meen lite sné lugg tror ja' på iisåfall!!

• JLS

Tack för svaren tjejer

Ja jag kanske borde börja lite lätt med att köra en snedklippt lugg och sen se om jag vill prova andra varianter, lite omväxling skadar aldrig inte

Väntar en bild på hur en snedlugg kan se ut på mig så ska ni få rösta hihi, en tjej som försöker fixa åt mig, jag är urusel på photoshop

• JLS
    annmi skrev 2007-08-05 21:28:49 följande:
    Hmm Jaa lugg är fint,men tror du inte du ångrar dig då??Har barn som gjort det & då har det tagit alldeles för lååång tid för den att växa ned igen!!!Meen du ser bra ur i lugg...Snäll på nå vis!!!

Jo risken finns att jag ångrar mig men å andra sidan, då vet jag att det inte är min grej. Får köra med diadem eller hårspännen tills den växer ut igen, som det är nu växer mitt hår väldigt snabbt tycker jag och det är ju trist när man jämt måste färga utväxten MEN bra om jag klipper lugg

Kul att jag ser snäll ut i lugg, jag är faktiskt en ganska snäll tjej

Tack för din åsikt, uppskattas!

• 1991

Tänkte säga snelugg först, men efter att ha sett bilderna på dig så får jag nog säga en sån där lång och ganska tjock vanlig lugg som är inne nu.

• JLS
    1991 skrev 2007-08-05 23:41:58 följande:
    Tänkte säga snelugg först, men efter att ha sett bilderna på dig så får jag nog säga en sån där lång och ganska tjock vanlig lugg som är inne nu.

Ja det verkar passa enligt bilden som fixats i photoshop Så svårt att välja som sagt...Men hur mkt fix är det med lugg egentligen? Jag vet ärligt talat inte ens hur man stylar en lugg bra *skäms lite*

• Stjärndamm

Tycker du ska ha en superkort kaxig lugg! Du ser för snäll ut annars!

• Fluffguf

Jag klippte lugg efter att ha haft ungefär samma frisyr som du, och jag är jättenöjd. Jag klippte den så att man kan ha den rak när den är tillräckligt kort och sedan kamma åt sidan som en snedlugg när den växer, då måste man inte klippa lika ofta. Min lugg växer också snabbt, om jag skulle ha den rakt ner alltid skulle jag få klippa typ varannan vecka...

• JLS
    Stjärndamm skrev 2007-08-06 13:05:09 följande:
    Tycker du ska ha en superkort kaxig lugg! Du ser för snäll ut annars!

Men jag är ju snäll Därför alla fyllgubbar genast sätter sig brevid mig på bussen när det finns femhundra andra platser att välja på....

• Madderakka

Vanlig rak lugg tycker jag är lite för tråkig. Röstar på en sned, tjock lugg! Dvs att du inte heller har mittbena helt och hållet. Det händer lite mer i håret då. Oavsett så tycker jag du ska ha lugg!

• Thotis90

Jag tror att du skulle passa bra i snedlugg med lite slingor i

• JLS

Tack för råden Ja mittbena har jag aldrig längre, tog det där kortet för att mer demonstrera min ansiktsform för bedömning av lugg eller inte. Brukar köra snedbena nuförtiden

Ska ta med lite foton till min frisör och fråga henne vad hon tror funkar, bara hon inte säger att det kommer bli fult pga min jäkla virvel jag har framtill...

Svar på tråden Lugg eller inte? Och vilken slags lugg?