Vad gör du på söndagar?
Själv tycker jag att söndagar är den absolut tråkigaste dagen på hela veckan. Sitter mest hemma och surar över att allt är så tråkigt. Men vad gör du på en vanlig söndag? Kan man få lite kul tips?
Själv tycker jag att söndagar är den absolut tråkigaste dagen på hela veckan. Sitter mest hemma och surar över att allt är så tråkigt. Men vad gör du på en vanlig söndag? Kan man få lite kul tips?
Jag är nog inte roligare jag. Nu har jag ju varit föräldraledig i 15 månader så de flesta dagar är sig lika. Effellar lite, leker med sonen, läser, tar hand om all tvätt.. Nä, det lät inte så skoj.
Hoppas att jag uppskattar lediga söndagar mer sen när jag börjat arbeta igen.
Vi brukar åka runt till olika loppisar för det mesta.
Men idag fixar vi med Alma lekstuga o renoverar den.
Städar, tvättar, renoverar, påtar i trädgården, äter Ja, precis som vilken ledig dag som helst
Nu idag så ska vi storstäda, tvätt och sånt. Sen lekar vi ju självklart med våran dotter och tar hand om henne.
Men känner du annars ingen du kan åka hem till på fika eller nått?
jag behöver tips!!!!!! skittråkig dag idag. sista semesterdagen *blä*
Jovisst, fika är ju alltid trevligt. Fattar dock inte varför jag alltid blir så apatisk och uttråkad just på söndagar! Jag är ju föräldraledig så jag har ju inte "dagen före måndagsdepression".
Fler som vill berätta vad de gör? Det finns många söndagar på ett år, så tipsa på !
Ibland är jag ledig och då fixar jag här hemma och tar det det lugnt och ibland jobbar jag.
idag blev det lunch ute med mannen och lite shopping för att förnya höstgarderoben, nu ligger vi i solen, läser bra böcker och dricker vin/öl.
imorgon börjar jobbet igen....
Fler tips! Den hemska söndagen är snart här igen
don't remind me....
imorgon ska vi åka till tippen och börja fräsa upp vår grasmatta, I can't wait.
Jag brukar jobba, både lördag och söndag. Är så lugnt och skönt att sitta ensam på jobbet. Slänga upp fötterna på bordet och sätta på lite skön musik. Dessutom behöver man inte skämmas för att man inte jobbar 100% effektivt hela tiden, egentligen jobbar man ju inte på helgen så allt blir bonus även om man slösurfar lite ibland.
Men sen har jag vissa tendenser till arbetsnarkomani
Jaha, så var det söndag igen då! Vad gör ni egentligen? Själv ska jag snart åka och jobba, tråksöndagar är helt suveräna att jobba på, så slipper man få måndagsångest.
idag ska jag gå på bio med barnen å se på shreek träsktrollet.
kul!!
vi hållewr fortfarande på med fräsning av gräsmatta... *blÄ*.
nu har jag smygit mig undan efterom jag behöver jobba på datorn. ska bara inom en liten sväng på fl först
Storstädning!
Sen på kvällen blir det ett pass BodyBalance, perfekt uppladdning inför veckan!
Så var det supertråkiga söndag igen då. Börjar jobba kl 15.30, det enda vettiga som finns att göra en gråmulen söndag. Vad gör ni andra?