Sälja på Blocket o Tradera samtidigt???
Får man lov att sälja en sak på dessa båda sidor samtidigt?
Vet inte om mitt inlägg kom under rätt rubrik ...
Får man lov att sälja en sak på dessa båda sidor samtidigt?
Vet inte om mitt inlägg kom under rätt rubrik ...
Du kan ju annonsera ut på båda. varför skulle man inte få?
om d e ngn som budar på Tradera så kan du inte sälja den till ngn på blocket...
Tradera är inte en annonssida utan en auktionssajt. Så får du bud där så är det bindande, då kan du inte sälja den till nån annan på blocket
Jajjamen på sååå många ställen du vill
Lycka Till mé Försäljningen!!!
Så länge man har auktion på Tradera så får man ta nummer och återkomma om någon ringer på blocket, har själv varit med om att vinna en vagn på tradera och sedan så hade frun sålt vagnen på blocket
Självklart tar jag bort annonsen på Bocket om jag får bud på Tradera. Ser det som självklart
Man är ju en seriös Traderare
Jag såg samma barnsäng här på familjeliv som på tradera och upplevde det som oseriöst. Det var samma bild och textformuleringar som påminde om varandra. Jag valde att inte ge bud på den. Sen om det är tillåtet eller inte är ju en annan femma.
Varför inte prova på tradera först o sen blocket? Förstår inte vitsen med båda. Det blir ju bara krångligt.
Men jag har anonsen inne på Blocket nu men har inte fått någon napp där.Därför tänkte jag försöka med Tradera.
Tycker det är onödigt att ta bort annonsen på Blocket just nu.
Frejjan-nä det håller jg med om...
Så GÖR man inte
Saken är den att jag måste nu ta bort anonserna på blocket ändå. Vi har haft en vattenläcka här och idag (hastigt o lustigt) har här varit några snubbar o magasinerat våra pylar i källaren. Bla det som jag hade inne på blocket-eller det mesta av det...
Attans också...
Ja,ja, då blir det iallfall bara på ETT ställe...