• stinis77

jersey beauty company dermalogica

hej.
    nån här i sverige som har betsällt från jersey beauty company? En vän till mig i England säger att för henne funkar det utmärkt. Men jag skulle vilja veta om nån har gjort det här och hur det funkade.

tack på förhand/stina

• Svar på tråden jersey beauty company dermalogica
  • lycra

Beställde förra söndagen och fick sakerna i torsdags.. jättesmidigt!

• stinis77

hur är det med skatter och sånt? eller det är inget man behöve tänka på
    det står så här:
    Because we ship from Jersey ? a large part of the Dermalogica range can be shipped to the UK without VAT

Betyder det nått speciellt?
    Vad betalde du för dina produkter?

• lycra

du betalar endast det priset som står som total summa, tillkommer inget annat. Sen är de auktoriserade Dermalogica återförsäljare så man behöver inte vara orolig över att det ska vara kopior.

Tror jag betalade rnt 600-650 för mina produkter

• stinis77

det blir ju rätt mycket billigare än här vad jag förstått.
    finns det en minimum summa att köpa för att det ska bli fraktfritt eller?

• lycra

Nej, frakten ingår i priset oavsett hur lite eller mycket du handlar för, bra va?! :)

• stinis77

jag ska definitivt beställa. min ansiktkram börjar sina och nu när det är så billigt kan man ju köpa nån annan produkt också. nån booster eller så sägs ju vara bra annars brukar man ju ha det vanliga.
    tack för tipsen

• stinis77

någon som andra erfaernheter?

• stinis77

ja det ska vara så. låter ju himla bra

• snysop

Beställde i *hm* söndags och fick varorna idag! Köpte bara ett test/resekit för normal/oljig hud. Fick med lite prover på annat också, himla bra!! Rekomenderas varmt!! Om Dermalogica-produkterna passar mig bra så kommer jag helt klart fortsätta handla därifrån. Har handlat från Strawberrynet också men åkt på tull. Fick iofs tillbaka tullpengarna från Strawberrynet men ändå, lite meck var det.

• stinis77

bra att höra andras erfarenheter!

Svar på tråden jersey beauty company dermalogica