Var i Stockholm finns BRA tatuerare och som inte är vansinnigt dyra?
Skulle vilja tatuera mig.
Skulle vilja tatuera mig.
East Street Tattoo på Södermalm rekomenderar jag. Beror ju på hur stor/liten tatuering du ska göra också.
Ska kolla upp de stället. Fler?
Kommer man behöva ha en bild och visa *så här vill jag ha den-så här ska den se ut?*
East street ska vara en av dom dyrare fick jag nyligen höra,så kolla priser innan dock är dom bra spec Isac som hållit på länge jag gjorde min första där och min andra gjorde en kille som idag jobbar där ;)
Tumba tattoo!
glömde säga att du kan ta med dig bild om du har någon spec du gillar annars så finns det alltid album med olika bilder...kika in på deras hemsida om du vill....
Nu har jag visserligen fått kompispris då min make känner Hector så jag vet inte faktiskt, ta me en bild som du vill tattuera (om du har nån) å gå in å hör om ett kostnadsförslag?
Tycker du de e för dyrt e de ju bara att köra den gamla klyschan "Aa..jag ska tänka på saken litegrann, jag återkommer...!"
Då jag har ringt runt till olika, kommer inte ihåg vilka så sa dom att dom tar 900:- i minsta belopp. Men så jäkla mycket vill jag inte lägga om jag inte gör en stor på cm lång och 10 bred typ.
Pain tatoo i Hökarängen. Jätteduktiga och inte så dyra.
www.hop-hokarangen.se