DVD-tips för de minsta?
Min tjej som är 1,5 år gillar Pingu. Vad tittar era ungar på? Någon som sett den ganska nya filmen om Spöket Laban?
Min tjej som är 1,5 år gillar Pingu. Vad tittar era ungar på? Någon som sett den ganska nya filmen om Spöket Laban?
Mumintrollen!
Min son älskar dem!
Min ;eja är lite över två år. Hon gillar Teletubbies, Nalle Puh, Piff och Puff, Kalle Anka.
Fast hon har ju ingen direkt ro men ser iallafall lite då och då.
Meja ska det stå
Mina pojkar har gillat Teletubbies när de var riktigt små.
Nalle har ett stort blått hus! Min dotter avgudar filmerna likaså min brorson.
De sjunger och dansar mkt. Förmodligen det som får dom att gilla Nalle
Lilla röda traktorn är min tvåårings stora favorit, och har varit det väldigt länge. Greta Gris och Molly Mus är också bra. Pingu är däremot alldeles för skrikigt.
Våran Linus som blir 2år i oktober tittar på disney, nalle har ett stort blått hus.
Sen älskar han program när dom fumlar sig, busar, hoppar i en väg, osv. som American funiest home video, Charlie Chaplin, Mary Poppins. Han sitter o riktigt viker sig av skratt.
Min tjej älskar Totte, Molly Mus och "Gubbar" (som är de små gubbarna från Fischer Price, fick en gratisDVD med dom med Vi föräldrar). Sen är Nalle Puh kul på Disney Playhouse, speciellt de som är som dockor, alltså inte tecknat.
jag har sett Spöket Laban men dottern intresserade sig inte så mycket för det (fast hon älskar Labanböckerna).
Hon gillar även Bamse.