• Sessan87

Bästa bloggen på familjeliv?

Ja, vem tycker ni har den bästa bloggen på familjeliv? En blogg du nästan längtar efter att få läsa i.

• Svar på tråden Bästa bloggen på familjeliv?
  • BrideOf Rocky

Vet att väldigt många kommer att nämna min blogg i den här tråden och det är helt OK, för jag förstår dom.

Alla andra bloggar är så genomtråkiga sömnpiller utom min.

Jag brukar läsa min egen blogg och asgarva, jag söker på nåt kul ord och så kommer det upp en gammal blogg från typ förra året och så skrattar jag tills jag kissar på mig.

Sen är jag nöjd.

• Lola Jämtland

Alvelines blogg älskar jag!

//Blir det nånsin våran tur.....
  • Runguska

Det var ett tag sedan, men jag tyckte att bloggen om Tille var vacker och sorglig och jättefin att läsa.

• Stellamum
    BrideOf Rocky skrev 2007-08-06 19:16:47 följande:
    Vet att väldigt många kommer att nämna min blogg i den här tråden och det är helt OK, för jag förstår dom.Alla andra bloggar är så genomtråkiga sömnpiller utom min.Jag brukar läsa min egen blogg och asgarva, jag söker på nåt kul ord och så kommer det upp en gammal blogg från typ förra året och så skrattar jag tills jag kissar på mig.Sen är jag nöjd.
    Vad underbart!
  • adrenalin

man ska inte fråga vilken blogg folk tycker är bäst för folk tycker typ jämt att deras egen blogg är helt underbar. och så när man kollar så är det bara skit!

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Stellamum
    adrenalin skrev 2007-08-17 22:34:49 följande:
    man ska inte fråga vilken blogg folk tycker är bäst för folk tycker typ jämt att deras egen blogg är helt underbar. och så när man kollar så är det bara skit!
    Du kan ha en smula rätt i det...
  • Kall öl

Jag läser mest Annikaloppans och gillar hur hon skriver...

Don't treat me like a kid.
  • therre

Jag gillar inte FL:s bloggar. Bloggar hellre på egen hemsida.

• Bonanza

Jag gillar adrenalins blogg, men den ligger ju inte på FL.

Denna evinnerliga väntan...
  • Andrea

Jag gillar SophiaM:s blogg.. hon har ett bra och rakt språk, och är inte så jävla gulligullig hela tiden.

• Stellamum

Ärtprinsessans och JFL´s bloggar hänger jag i. Viktminskning och tårtor...

Svar på tråden Bästa bloggen på familjeliv?